۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۴
کد خبر: ۶۵۷۵۸۰
امام جمعه همدان:

شاهد انسجام و وحدت مردم در زمان شیوع بیماری کرونا هستیم

شاهد انسجام و وحدت مردم در زمان شیوع بیماری کرونا هستیم
امام جمعه همدان گفت: در این شرایط کرونایی باید مردم حقوق یکدیگر را به خوبی بشناسند و به آن احترام بگذارند؛ باید بازاریان از هرگونه احجاف دوری کنند تا جامعه ملتهب نشود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی ظهر امروز در دومین مرحله از رزمایش همدلی و مواسات که به همت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برگزار شد، گفت: در زمان شیوع بیماری کرونا شاهد انسجام و وحدت بیشتر مردم بودیم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان ادامه داد: در این دوره که بسیاری از مردم از زندگی عادی خود دور شدند، شاهد اتفافات خوبی در سطح کشور بودیم و بارها همدلی و یکدلی این ملت را مشاهده کردیم.

این استاد حوزه علمیه در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: برگزاری رزمایش کمک مومنانه و توزیع بسته های غذایی، بهداشتی در بین مردم به ویژه در بین قشر آسیب پذیر جامعه از لحظات شیرین این روزها در کشور است که وحدت ایران را دوباره به جهانیان نشان داد.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی افزود: از سوی دیگر در این رزمایش شاهد حضور پرشور و خودجوش مردم، طلاب و بسیجیان هستیم که این تعامل بسیار سازنده ای بین اقشار جامعه است.

امام جمعه همدان گفت: همچنین عملکرد ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در همدان به قدری در این مدت مثبت بود که بنده شخصا در تماس تلفنی از آقای مخبر بابت تلاش ها و پیگیری هایی که داشته اند، تشکر کردم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان بیان داشت: کماکان شاهد بیماری کرونا در سطح کشور هستیم، از این رو اگر می خواهیم که این ویروس منحوس هرچه سریعتر از بین برود، مردم باید هشدارها و پروتکل های بهداشتی را کاملا رعایت کنند.

وی در ادامه سخنان خود افزود: یکی از مباحثی که در ایام کرونا همواره مطرح بود، مشکلات اقتصادی در حوزه بازار و کسب کار بود، از این رو در این مدت بسیاری از مالکان با درک وضعیت نسبت به دریافت اجاره بهاء از مستاجران تجدیدنظر کردند که ضمن تقدیر از این دوستان درخواست داریم وضعیت کنونی را به خوبی درک کنند.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: در این شرایط کرونایی باید مردم حقوق یکدیگر را به خوبی بشناسند و به آن احترام بگذارند، باید بازاریان از هرگونه احجاف به شدت دوری کنند تا جامعه ملتهب نشود./1403/پ310/ب1

ارسال نظرات