۱۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۸
کد خبر: ۶۵۷۴۵۱
امام جمعه اسدآباد:

طلاب و مبلغان با علوم روانشناسی و ارتباط گیری آشنا شوند

طلاب و مبلغان با علوم روانشناسی و ارتباط گیری آشنا شوند
امام جمعه اسدآباد گفت: همواره در قرن های گذشته عالمان و مبلغان برخاسته از حوزه های علمیه با تلاش های مستمر، معارف دین اسلام را حفظ کرده و نشر داده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام سید موسی حسینی‌مجد، امام جمعه شهرستان اسدآباد صبح امروز در نشست مشترک با حضور فرماندار و رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان که در محل فرمانداری اسدآباد برگزار شد، با اشاره به ارزشمند بودن امر تبلیغ، عنوان کرد: در حال حاضر حوزه های علمیه پیشقراول امر تبلیغ و تربیت مبلغ هستند.

وی اضافه کرد: همواره در قرن های گذشته عالمان و مبلغان برخاسته از حوزه های علمیه با تلاش های مستمر، معارف دین اسلام را حفظ کرده و نشر داده اند.

امام جمعه اسدآباد با اشاره به شبهات و فتنه هایی که از سوی دشمنان ایجاد می شود، بیان داشت: امروزه وظیفه مبلغان بیش از پیش مهم است و باید تمام تلاش خود را برای دفاع از حریم دین اسلام و مکتب تشیع بگذارند.

حجت الاسلام حسینی مجد با تاکید بر بروز شدن نحوه تبلیغ و نشر معارف دینی، اظهار کرد: باید طلاب و مبلغین از شیوه های نوین تبلیغ و ارتباط گیری، برای جذب حداکثری استفاده کرده و افراد مستعد این حوزه را جذب کنند.

وی افزود: وظایف مهمی بر عهده مبلغین و طلاب است که باید با استفاده از خلاقیت و آشنایی با علوم جدید به خصوص علوم روانشناسی و ارتباط گیری به جذب افراد بپردازند.

امام جمعه اسدآباد در پایان با تقدیر از فعالین حوزه تبلیغ خواهران، گفت: از تمام مبلغین و خواهران دلسوز عرصه تبلیغ این شهرستان، خصوصا خانم ضحاکی آراسته تشکر و قدردانی می کنم و این را یقین داشته باشند که کار در این عرصه بدون پاداش الهی نخواهد بود.

ارسال نظرات