۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۸
کد خبر: ۶۵۷۶۰۹
نماینده ولی فقیه در لرستان:

فعالیت های اقتصادی تیری بر پیشانی دشمن است

فعالیت های اقتصادی تیری بر پیشانی دشمن است
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، بر ضرورت تقویت فعالیت های اقتصادی برای توسعه اقتصاد تاکید کرد و گفت: فعالیت های اقتصادی تیری بر پیشانی دشمن است.

گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، عصر امروز در دیدار کارکنان کارخانه شیر پگاه لرستان، گفت: کارخانه ها در حرکت چرخ اقتصادی جامعه نقش آفرین هستند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با تاکید بر اینکه کارکنان کارخانه ها با کار و تلاش مضاعف باید در رشد و شکوفایی اقتصادی ایفای نقش کنند، افزود: با جلوگیری از عدم تعطیلی کارخانه ها باید جلوی ضعف در اقتصاد گرفته شود.

وی اظهار داشت: تعطیلی کارخانه به معنای ضعف ارکان اقتصادی و بیماری اقتصادی یعنی عقب نشینی در جنگ اقتصادی است، نباید در برابر دشمن شکست خورد.

حجت الاسلام والمسمین شاهرخی خاطرنشان کرد: در سایه وحدت و همدلی و به دور از اختلاف و تفرقه در مجموعه های اقتصادی باید تلاش کرد و برای پیشبرد اهداف گام برداشت.

امام جمعه خرم آباد خاطرنشان کرد: مدیریت و برنامه ریزی تدبیر و شتاب در کار یک مجموعه امری ضروری برای پیشبرد اهداف است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه در هر زمینه ای خدمت به مردم باید در اولویت کاری مدیران قرار گیرد، عنوان داشت: از فرصت ها باید در زمینه رفع مشکلات و خدمت به مردم اقدام کرد./۹۴۵۹/پ310/ب1

ارسال نظرات