۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۳
کد خبر: ۶۵۷۶۷۶

آشنایی با فعالیت‌های گروه تبلیغی باران ولایت

آشنایی با فعالیت‌های گروه تبلیغی باران ولایت
حجت الاسلام اسلامی راد فعالیت گروه را هم زمان با شیوع کرونا و تعطیلی اجتماعات حضوری در بستر فضای مجازی عنوان کرد.

حجت الاسلام محمدرضا اسلامی راد مدیر گروه تبلیغی باران ولایت در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، آغاز به کار گروه تبلیغی باران ولایت را سال 1387 عنوان کرد و افزود: به همت طلاب جهادی و با دغدغه نشر معارف اهل بیت علیهم السلام گروه تبلیغی تشکیل دادیم.

وی منطقه فعالیت گروه تبلیغی را خراسان جنوبی بیان کرد و اظهار داشت: در خراسان جنوبی با همکاری تعدای از طلاب به صورت دائمی فعالیت داریم و تعدادی از طلاب در آن جا سکونت دارند و به امر تبلیغ می پردازند.

حجت الاسلام اسلامی راد در تشریح جامعه هدف تبلیغی گفت: جامعه هدف اکثرا نوجوانان و جوانان هستند که از طریق مدارس در این زمینه اقدام می کنیم.

وی برنامه ها و فعالیت های گروه را در مناسبت ها ویژه خواند و افزود: در مناسبت ها و ویژه برنامه ها همچون جشن تکلیف دانش آموزان برنامه متناسب برگزار می کنیم و برای این برنامه ها تولید محتوا انجام دادیم.

مدیر گروه باران ولایت با اشاره به نیاز تولید محتوا توسط گروه تبلیغی عنوان کرد: از دو سال گذشته به جهت اینکه بررسی کردیم و نیاز به تولید محتوا را لازم دیدم، گروه به دو بخش تقسیم شد که بخش دوم به صورت تخصصی به تولید محتوا می پردازد.

وی در پایان با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس اظهار کرد: به جهت تعطیلی مدارس فرصت تبلغی حضوری ممکن نیست و طلاب گروه تبلیغی هر یک در فضای مجازی فعالیت تبلیغی انجام می دهند./1370/ت302/ف

ارسال نظرات