۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۷
کد خبر: ۶۵۷۷۰۸
در رشته‌های فقه تخصصی نظام ساز؛

مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا دانش‌پژوه می‌پذیرد

مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا دانش‌پژوه می‌پذیرد
موسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع) تحت اشراف آیت‌الله رشاد از میان طلاب واجد شرایط سراسر کشور در رشته‌های فقه تخصصی نظام ساز دانش‌پژوه می‌پذیرد.

حجت الاسلام حیدر همتی مدیر موسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع)، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از پذیرش دانش‌پژوه در رشته‌های فقه تخصصی در این موسسه حوزوی خبر داد و گفت: موسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع) تحت اشراف آیت‌الله رشاد از میان طلاب واجد شرایط سراسر کشور در رشته‌های فقه تخصصی نظام ساز دانش‌پژوه می‌پذیرد.

وی با اشاره به شرایط متقاضیان، عنوان کرد: اشتغال در سطح سه، داشتن استعداد و فرصت کافی جهت انجام پژوهش و برنامه‌های ویژه دوره و قبولی در مصاحبه علمی ازجمله شرایط پذیرش متقاضیان به شمار می‌رود.

حجت الاسلام همتی در خصوص مزایای تحصیل در مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع)، اظهار داشت: از مزایای تحصیل در این مدرسه علمیه می‌توان به حصول جامعیت علمی تسلط هم‌زمان بر مباحث و معارف سنتی حوزوی و علوم جدید و عصری اشاره کرد و همچنین از دیگر مزایا کسب تخصص دریکی از رشته‌های علوم انسانی، حمایت مادی و معنوی از رساله علمی سطح 3 و 4، دریافت پژوهانه تحصیلی و ... است.

مدیر مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع) درباره مهلت نام‌نویسی، عنوان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند تا 30 تیرماه دریکی از رشته‌های فقه التربیه، فقه التکنولوجیاالحیویه و فقه المالکیه الفکریه اقدام به ثبت‌نام کنند.

وی افزود: علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت نام به‌صورت حضوری به آدرس چهارراه سیروس، پانزده خرداد شرقی، جنب مسجد امام حسن(ع)، یا در شهر مقدس قم به موسسه پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی مراجعه و یا با شماره 02133131861 تماس بگیرند و همچنین می توانند نام و نام خانوادگی و شهر محل سکونت خود را به شماره 09381504277 پیامک کنند./813/ت310/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات