۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۸
کد خبر: ۶۵۷۸۷۳
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی:

مجلس یازدهم به دنبال حل مشکلات اساسی جامعه است

مجلس یازدهم به دنبال حل مشکلات اساسی جامعه است
مقتدایی با اشاره به ویژگی های مجلس یازدهم به عنوان مجلس انقلابی، گفت: مجلس یازدهم به دنبال حل مشکلات اساسی کشور از جمله معیشت و اقتصاد است.

عباس مقتدایی نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، با اشاره به گفت‌وگوی تصویری رهبر معظم انقلاب با نمایندگان مجلس یازدهم، گفت: ترکیب نمایندگان مجلس یازدهم به خوبی گویای این واقعیت است که این افراد هم به صورت فردی و هم به صورت جمعی به دنبال حل مشکلات کشور هستند.

وی در ادامه افزود: رهبر معظم انقلاب در خصوص مجلس یازدهم فرمودند که این مجلس یکی از قوی‌ترین و انقلابی‌ترین مجالس پس از انقلاب اسلامی است، ایشان در تشریح این موضوع به نیروهای پرتوان، تحصیلکرده و انقلابی، جوانان کاربلد، پرانگیزه و توانمند و مدیران انقلابی دوره‌های گذشته که عرصه های عمل را طی کرده‌اند اشاره کردند و این ترکیب را در کنار افراد دارای سابقه حضور در قوه مقننه که اکنون نیز در مجلس یازدهم فعالیت دارند، مجموعه‌ای کارآمد توصیف کردند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی حضور جوانان انقلابی در کنار مدیران کارآزموده و پیشکسوتان مجرب در مجلس را عامل شکل گیری یک مجلس قوی از دید رهبر معظم انقلاب دانست و تصریح کرد: مجلس یازدهم در کمتر از پنجاه روزی که از شکل گیری آن می‌گذرد سرعت عمل بالایی در تعیین رؤسا و اعضای کمیسیون‌ها داشته است و این مسأله مورد تحسین رهبر معظم انقلاب قرار گرفت.

مقتدایی با بیان اینکه مجلس یازدهم نشان داده که به دنبال حل مشکلات اساسی مردم است، اظهار کرد: هنوز کار اصلی مجلس شروع نشده و محوریت کارها بر دوش کمیسیون‌ها قرار دارد، کمیسیون‌ها به صورت کاملا تخصصی شکل گرفته است و توانمندی‌های مجلس یازدهم هم اکنون بر محور نظارت بر عملکردها در سطح کشور، نظارت بر دولت و حمایت و نهی دولت قرار گرفته است.

وی ادامه داد: امیدوار هستیم روحیه انقلابی مجلس در ماه‌های آینده در عمل و کارآمدی خود را به خوبی نشان دهد، مردم نیز نسبت به مجلس یازدهم ابراز امیدواری‌ کرده‌اند و امید دارند همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، این مجلس مظهر امید مردم و برآورده کردن انتظارات مردم باشد و نباید فراموش کنیم مردم از مجلس یازدهم انتظار قدم‌های بلند و مستحکم دارند./1304/ت210/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات