۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۸
کد خبر: ۶۵۷۸۸۰
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان:

تبلیغ، فرصتی برای آگاهی بخشی به جامعه و سد راه آسیب های اجتماعی است

تبلیغ، فرصتی برای آگاهی بخشی به جامعه و سد راه آسیب های اجتماعی است
حجت الاسلام قدرتی تبلیغ را فرصتی برای آگاهی بخشی به جامعه و سد راه آسیب های اجتماعی عنوان کرد و گفت: در این راستا از ظرفیت های تبلیغی به خوبی استفاده می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام مهدی قدرتی، صبح امروز در دیدار با امام جمعه بروجرد، گفت: سازمان تبلیغات اسلامی نبض فرهنگی هر شهری است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان تبلیغ را سرلوحه کار خویش در هر جایگاهی عنوان کرد و اظهار داشت: در زمینه اعتلای دینی و فرهنگی جامعه از ظرفیت های تبلیغی و بومی استان به خوبی استفاده می شود.

وی تبلیغ را لازمه رشد فرهنگی دینی جامعه خواند و گفت: امید است با بهره مندی از نفوس اساتید و بزرگان اخلاق حوزوی اقدامات گسترده ای در عرصه تبلیغ انجام داد.

حجت الاسلام قدرتی بیان داشت: تبلیغ عاملی مهم برای آگاهی بخشی به جامعه و پاسخگویی به موقع به سؤالات و شبهات دینی نسل جوان است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: امیدواریم با مشاوره گرفتن از اساتید و ائمه جمعه و همیاری بچه های انقلابی و تشکل های مذهبی مسؤولیت خویش را به خوبی انجام دهیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان اظهار داشت: حضور مبلغان در جامعه و بهره مندی از فرصت های تبلیغی در فضای مجازی امری مهم در آگاهی بخشی و روشنگری بین نسل جوان بوده و مهم ترین عامل برای مصون سازی نسل نو در برابر هجمه ها است و این مهم در اولویت فعالیت ها قرار دارد./9451/پ310/ب1

ارسال نظرات