۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۲
کد خبر: ۶۵۷۹۲۰
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان:

۳۲۰ تن مرغ در میان ۱۰۰ هزار خانوار نیازمند توزیع می‌شود

۳۲۰ تن مرغ در میان ۱۰۰ هزار خانوار نیازمند توزیع می‌شود
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان گفت: حدود ۳۲۰ تن مرغ توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در میان ۱۰۰ هزار خانوار نیازمند در استان اصفهان توزیع می‌شود.

به گزارش خبرگزاری رسا در اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، گفت: اردیبهشت ماه امسال در راستای بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک به اقشار آسیب دیده از بیماری کرونا علاوه بر اهداء ده ها هزار بسته معیشتی توسط ارگانها و خیرین استان بیش از 35 هزار بسته حمایتی توسط ستاد فرمان اجرایی امام خمینی (ره) در اصفهان اهداء شد.

وی افزود: این بسته های حمایتی به ارزش 8 میلیارد و 50 میلیون تومان با کمک گروه‌های جهادی، سازمان‌های مردم نهاد، خیران و هیئت های مذهبی آماده و توزیع شد.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با تقدیر از همه دست اندرکاران این برنامه عنوان کرد: در مرحله دوم این اقدام، حدود 320 تن مرغ توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در میان 100 هزار خانوار نیازمند در استان اصفهان توزیع می شود.

وی با اشاره به تأثیرگذاری بروز بیماری کرونا بر زندگی و معیشت مردم گفت: علاوه بر بیماری کرونا، مسئله تحریم ها و گرانی ها به گروه های مختلف مردم آسیب زده و برخی نسبت به خرید مایحتاج زندگی با مشکل مواجه هستند.

امام جمعه اصفهان با اشاره به مقاومت مردم ایران در برابر تحریم ها یادآور شد: مقامات آمریکایی ها اذعان دارند که هیچ کشوری به اندازه ایران تحریم نشده است و این تحریم ها بر روی اقتصاد تأثیرگذار است و لازم است مسئولان برای جبران کمبودها چاره اندیشی کنند و از اقشار آسیب پذیر حمایت شود.

وی با بیان اینکه مردم و خیران در همه بحران ها در کنار یکدیگر هستند، گفت: خیران اصفهانی در سیل، زلزله و سایر مشکلاتی که برای هموطنان در استان های مختلف پیش آمده است پیش قدم بودند./1304/د102/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات