۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۲
کد خبر: ۶۵۸۱۲۷
حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی در گفت وگو با رسا:

دغدغه رهبرانقلاب و مراجع بهبود معیشت مردم است/ مسؤولان گوش شنوا داشته باشند

دغدغه رهبرانقلاب و مراجع بهبود معیشت مردم است/ مسؤولان گوش شنوا داشته باشند
نماینده خبرگان با بیان اینکه رهبرانقلاب و مراجع تقلید دغدغه بهبود معیشت مردم را دارند، بر لزوم جامه عمل پوشاندن مسؤولان به توصیه‌های بزرگان تأکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد حسینی خراسانی، نماینده مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به انقلابی خواندن یازدهمین مجلس شورای اسلامی از سوی رهبر معظم انقلاب، گفت: رهبر معظم انقلاب برای اینکه جلوی تنش های سیاسی و اجتماعی جریان ها و احزاب گرفته شود، همواره قوای سه گانه را مورد حمایت و تقویت خود قرار  داده اند تا مطالبات نظام و مردم را به طور جدی از آنها خواهان باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی بیان کرد: مردم با وجود شرایط سخت و دشوار و همزمان با آغاز شیوع ویروس کرونا پای صندوق های رأی آمدند تا اینکه قوه مقننه با قانون گذاری صحیح و درست و همچنین نظارت بر دستگاه های اجرایی کشور به وظایف قانونی خود عمل کند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری ابراز کرد: رهبر معظم انقلاب در رهنمودهای اخیرشان، تقویت و رشد اقتصاد، جهش تولید، بهبود معیشت مردم، رفع مشکلات اقتصادی، حل مشکل بیکاری جوانان و چاره اندیشی برای افت ارزش پول ملی را از نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواستار شدند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی  ابراز داشت: رهبر انقلاب همواره واقع بینانه و دلسوزانه سران سه قوه را حمایت و کمک کرده اند؛ از این رو باید سران سه قوه، همت گماشته تا از عهده مسؤولیت خود برآیند و در رفع مشکلات مختلف مردم کوشا باشند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری  در پاسخ به برخی انتقادها مبنی بر عدم تذکر مراجع تقلید به دولتمردان درباره وضعیت معیشتی مردم، اظهار کرد: مراجع تقلید بارها تذکرات خود را در این زمینه ارائه کرده‎اند؛ اما مسؤولان و دولتمردان در عرصه معیشت مردم، خود را به خواب غفلت و بی خیالی زده اند و به دلیل به وجود آوردن شرایط بد اقتصادی در برابر مردم ابراز شرمندگی نمی‎کنند.

وی رسالت ذاتی سه قوه را رفع مشکلات اقتصادی کشور و رفع دغدغه های معبشتی مردم دانست و گفت: باید نمایندگان مجلس، همت و تلاش خود را برای رفع مشکلات اقتصادی و بهبود معیشت مردم به کار ببرند، چون که توجه نمایندگان و دولتمردان به این مسأله سبب ایجاد ثبات، تعادل، توازن و آرامش در کشور خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی بر دوری نمایندگان مجلس از حاشیه ها تأکید کرد و گفت: نمایندگان مجلس باید در حوزه اختیارات، قانونی و شرعی عمل کنند به ویژه در مسأله سؤال و استیضاح  دولتمردان و رییس جمهور عاقلانه برخورد کنند تا عملکرد نمایندگان نتیجه و دستاوردهای خوبی برای مردم به همراه داشته باشد./998/ت302/ق

ارسال نظرات