۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۹
کد خبر: ۶۵۸۱۹۹
استاد حوزه علمیه مازندران:

نباید تجربه ۷ سال گذشته دوباره در کشور تکرار شود

نباید تجربه ۷ سال گذشته دوباره در کشور تکرار شود
حجت الاسلام خوبانی با تأکید بر این که نباید تجربه هفت سال گذشته دوباره در کشورمان تکرار شود، گفت: تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی تکیه بر توان داخلی است.
حجت الاسلام مهدی خوبانی، استاد حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، با اشاره به افزایش قیمت کالا‌ها در بازار بر ضرورت نظارت بیشتر دستگاه‌های متمولی به منظور کاهش فشار‌های اقتصادی بر مردم تأکید کرد.
 
وی با بیان این که متأسفانه مسؤولان در بعد نظارتی ضعیف عمل می‌کنند، افزود: اگر نظارت مستمر بر اصناف و بازار حاکم باشد شاهد افزایش قیمت افسارگسیخته در اقلام و کالا‌ها نخواهیم بود.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که مردم فهیم و با بصیرت کشورمان در طی ماه‌های اخیر فشار‌های اقتصادی بسیاری را متحمل شده اند، بیان داشت: اما علیرغم خواست دشمن، این مشکلات و فشار‌های اقتصادی هیچ گاه موجب فاصله گرفتن مردم از آرمان‌های نظام و انقلاب نشده است.
 
حجت الاسلام خوبانی با بیان این که دشمن با فشار‌های اقتصادی تلاش می‌کند ملت بزرگ ایران تسلیم خواسته‌های نامشروع خود کند، ادامه داد: اما دشمنان انقلاب و سازش گران داخلی باید بدانند که این ملت آخرین نفس پای آرمان‌های انقلاب خواهند ماند.
 
وی با اشاره به این که رمز پیروزی‌های چهل ساله ملت ایران ایستادگی و مقاومت بوده است، افزود: کسانی که با بزک کردن آمریکا و اروپا می‌کوشند، مذاکره را تنها راه برون رفت کشور از مشکلات جلوه دهند باید بدانند که این ملت فریب جریان سازی‌های آن‌ها را نخواهند خورد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که ملت بزرگ ایران در همه امور گوش به فرمان رهبری انقلاب هستند، ادامه داد: مقام معظم رهبری تنها راه برون رفت کشور از مشکلات اقتصادی را تکیه بر توان داخلی بیان کرده اند که باید چراغ حرکت مسؤولان قرار گیرد.
 
حجت الاسلام خوبانی با بیان این که طرح کشاندن ایران به پای میز مذاکره با فشار‌های اقتصادی و همچنین القاء رفع مشکلات اقتصادی با مذاکره در کشور شکست خورده است، تصریح کرد: ملت انقلابی و با بصیرت کشورمان با تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی، مقتدرانه در برابر زیاده خواهی‌های غرب خواهند ایستاد همان گونه که تاکنون ایستاده است.
 
وی با تأکید بر این که نباید تجربه هفت سال گذشته دوباره در کشورمان تکرار شود، بیان داشت: آمریکا دشمن درجه یک ملت ایران است و مردم هوشیار و با بصیرت کشورمان نیز فریب ژست‌های انسان دوستانه مقامات جنایت کار آمریکایی را نخواهند خورد./950/ت310/ب1
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
کامران
Iran, Islamic Republic of
۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۹
نسبت به نظارت مستمر بر اصناف و بازار درست فرمودید. باید با اونها مثل خودشون برخورد کرد.
0
0