۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۴
کد خبر: ۶۵۸۲۴۰
به همت پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی؛

مجموعه کتاب پنج جلدی "آدامسیها" منتشر شد

مجموعه کتاب پنج جلدی
به همت پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی مجموعه کتاب پنج جلدی "آدامسیها" منتشر شد.

به گزارش سرویس کتاب و نشر خبرگزاری رسا، به همت پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی مجموعه کتاب پنج جلدی "آدامسیها" منتشر شد.

شهر آدامسیها جایی است که شخصیتهای قصه (نعنایی و بادکنکی و زنجبیلی و آتشی) در آن با ماجراها و مشکلات مختلفی رو به رو می شوند و دکتر موزی و کتاب قانون آدامسیها به کمک شان می آیند.

این مجموعه پنج جلدی با توجه به خلاء تولیدات داخلی با غنای فنی و فرمی در حوزه داستان کودک به انتشار رسیده و سعی دارد ضمن رعایت استانداردهای زیباشناختی و هنری داستان، مضامین دینی و اخلاقی را به کودکان منتقل کند.

آدامسیها سعی کرده از مستقیم گویی و وعظ گونگی به عنوان یکی از آسیبهای جدی داستانهای دینی کودکان فاصله بگیرد و در قالب درام و روایت داستانی درآید.

فاز اول آدامسیها در 5 جلد به همت پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی( باقرالعلوم علیه السلام) تولید و توسط انتشارات سروش به چاپ رسیده است. نویسندگی این مجموعه قصه با خانم زینب علیزاده و تصویرگری آن برعهده خانم مهرانه جندقی بوده است.

از جمله دلایل تولید مجموعه آدامسیها، حجم انبوه محصولات ترجمه ای با فرهنگ غیر بومی در حوزه کودک از یکسو، و ضعف بسیاری از تولیدات داخلی داستان های کودکان از سوی دیگر ذکر شده است.

دفتر قایمکی ها، پرواز آدامسی، بازی های آدامسی، کش بازی، دردسر گل گلی، عناوین پنج جلد آدامسیها هستند که نسخه های چاپی و الکترونیکی آن در سایتهای فروش کتاب عرضه شده اند./925/د102/ق

د/مجموعه کتاب پنج جلدی

ارسال نظرات