۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۹
کد خبر: ۶۵۸۲۴۶
مدیر مدرسه علمیه امام خمینی خبر داد؛

توزیع غذای گرم بین نیازمندان در طرح پنجشنبه های مهدوی

توزیع غذای گرم بین نیازمندان در طرح پنجشنبه های مهدوی
مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) از اطعام پنجشنبه های مهدوی توسط بانوان طلبه خبر داد و گفت: این اقدام به منظور توزیع غذای گرم بین نیازمندان صورت می پذیرد.

سرکار خانم فاضله، افتخار اصغری مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از برگزاری طرح اطعام پنجشنبه‌های مهدوی در این مدرسه علمیه خبر داد و گفت: در ادامه طرح مواسات و کمک‌های مؤمنانه و لبیک به امر رهبر انقلاب جهت حمایت از نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا، مرکز نیکوکاری مدرسه علمیه امام خمینی(ره) تصمیم به برگزاری طرح پنجشنبه‌های مهدوی گرفت.

وی افزود: در این طرح که با همکاری طلاب جهادگر و مساعدت خیرین اجرا می‌شود احسان و خیرات جمع‌آوری و برای شادی روح عزیزان درگذشته غذای گرم تهیه و بین خانواده‌های بی‌بضاعت توزیع می‌شود.

اصغری بیان داشت: غذاهای تهیه‌شده با هماهنگی دهیاران روستاها بین افراد محروم و نیازمند توزیع می‌شود؛ این طرح هرچند هفته یک‌بار برگزار می‌شود.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) عنوان کرد: همچنین هر هفته تراکت‌های فرهنگی حاوی پیام‌های دینی و مذهبی و اعمال عبادی به همراه بسته‌های غذایی آماده و توزیع می‌شود تا با تبلیغ این معارف باورهای دینی تقویت شود./813/ت310/ب1


توزیع غذای گرم بین نیازمندان در طرح پنجشنبه های مهدوی

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات