۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۰
کد خبر: ۶۵۸۳۳۸
نماینده ولی فقیه در لرستان:

حضور روحانیت برای حفظ دین و خدمت به مردم است

حضور روحانیت برای حفظ دین و خدمت به مردم است
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی به حضور جهادی روحانیت در صحنه های انقلاب اشاره کرد و گفت: حضور روحانیت برای حفظ دین و خدمت به مردم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، بعدازظهر امروز در مراسم معارفه مدیر کل جدید مرکز خدمات حوزه علمیه لرستان که در دفتر امام جمعه خرم آباد برگزار شد، گفت: حوزه و روحانیت برخاسته از دل مردم و در کنار مردم است.

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: حضور روحانیت در صحنه برای حفظ دین، جمهوریت نظام و عزت روزافزون مردم ایران اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: ایران اسلامی با توجه به حضور جهادی و خودجوش نیروهای بسیجی، خیران و طلاب و مبلغان کشور، در بحث پیشگیری از شیوع کرونا، خدمت رسانی به مردم و بیماران نسبت به دیگر کشورها موفق تر عمل کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به خدمت رسانی روحانیت در صحنه مقابله با ویروس کرونا، خدمت به مردم و رسیدگی به امور فوتی های کرونایی اظهار داشت: با حضور روحانیت اعمال مربوط به غسل، خاکسپاری و در مجموع تجهیز اموات کرونایی به خوبی انجام شده است و هیچ بیمار کرونایی بدون در نظر گرفتن اعمال شرعی به خاک سپرده نشده است.

وی با اشاره به نقش روحانیت در هدایت دینی جامعه و خنثی سازی توطئه های فرهنگی دشمن اذعان داشت: به روز بودن و پاسخگویی به نیازهای دینی و فرهنگی مردم از مأموریت های اصلی مبلغان و فعالان حوزه دین و فرهنگ است.

نماینده ولی فقیه در لرستان اظهار داشت: تقویت حوزه لازمه ارتقای فعالیت های تبلیغی و رشد فرهنگ است و باید در زمینه ارتقای سطح علمی و تبلیغی حوزه علمیه اقدام کرد./9451/پ210/ب1

ارسال نظرات