۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰
کد خبر: ۶۵۸۴۷۶
مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه:

محتوای برنامه های رسانه ای دشمن، القای ناامیدی در بین ملت ایران است

محتوای برنامه های رسانه ای دشمن، القای ناامیدی در بین ملت ایران است
حجت الاسلام احمدی گفت: محتوای برنامه های رسانه ای دشمن، القای ناامیدی در بین ملت ایران است، بنابراین رسانه های داخلی باید عکس این عمل را انجام دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام یوسف احمدی ظهر امروز در نشست هم اندیشی با رسانه های کرمانشاه در راستای گام دوم تبلیغ اظهار داشت: بیانیه تاریخی رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره گام دوم انقلاب نیازمند اطلاع رسانی بیشتر از سوی اصحاب رسانه است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی رهبر معظم انقلاب اسلامی توجه و اهتمام ویژه ای به قدرت و پتانسیل های نسل جوان داشته اند، لذا باید این مورد مهم را از طریق رسانه هایی که مدیریت می کند، اطلاع رسانی نمایید.

این استاد حوزه علمیه ادامه داد: برای تبیین بهتر بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی رهبر معظم انقلاب، اقدام به تشکیل گروه های اندیشه ورز از میان جامعه کرده ایم.

تشکیل جبهه رسانه ای دشمن علیه ملت ایران

حجت الاسلام احمدی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: تاکنون 7 جلسه با گروه های اندیشه ورز استان تشکیل شده و امروز نیز از اصحاب رسانه برای تشکیل گروه اندیشه ورزی رسانه ها و فضای مجازی دعوت کرده ایم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه اضافه کرد: امروز همه به عینه شاهدیم که جبهه استبکار به صورت متحد دربرابر انقلاب اسلامی و آرمانهای آن قرار گرفته است و به دنبال برنامه های شیطانی و غیرانسانی خود علیه این نظام و ملت است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: دشمنان انقلاب در مدت 4 دهه اخیر سیلی های بسیاری از انقلاب و ملت ایران خورده اند از این رو به شدت از ملت و نظام اسلامی ناراحت هستند و کینه به دل گرفته اند.

حجت الاسلام احمدی ادامه داد: اکنون ایران اسلامی از وضعیت کاپیتولاسیون به شرایطی رسیده است که امثال شهید تهرانی مقدم و شهید سلیمانی را تربیت می کند که این امر برای این ملت مایه افتخار و مباهات است.

ورود تبلیغات اسلامی به بحث جنگ نرم دشمن

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: سازمان تبلیغات اسلامی در بحث جنگ نرم دشمنان نقش مهمی دارد و در این راستا و لبیک به رهبر معظم انقلاب اسلامی به این عرصه ورود پیدا کرده است، لذا برای تداوم بیشتر کارها نیازمند حمایت رسانه ای و تبلیغاتی هستیم.

وی اظهار داشت: محتوای برنامه های رسانه ای دشمن، القای ناامیدی در بین ملت ایران است، لذا رسانه های داخلی باید عکس این عمل را انجام دهند و امیدواری را به جامعه تزریق کنند.

حجت الاسلام احمدی بیان کرد: خوشبختانه سازمان تبلیغات اسلامی کرمانشاه برای انجام کارهای فرهنگی تعداد پایگاه های خود در حواشی شهر را از 3 مورد به 20 پایگاه افزایش داده است.

گفتنی است که در این نشست مقرر شد جلسه گروه اندیشیه ورز رسانه ها و فضای مجازی به صورت مستمر و منظم در اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه برگزار شود./1400/پ210/ب1

ارسال نظرات