۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۴
کد خبر: ۶۵۸۵۱۲
حجت الاسلام شکریان:

خلوص نیت و تفکر انقلابی رمز موفقیت گروه های جهادی است

خلوص نیت و تفکر انقلابی رمز موفقیت گروه های جهادی است
حجت الاسلام شکریان بر ضرورت حمایت و تقویت گروه‌های جهادی به منظور بهره گیری از توان و ظرفیت آن‌ها در عرصه‌های مختلف تأکید کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران بعد از ظهر امروز در دیدار جمعی از روحانیان جهادی با تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت امام جواد (ع)، تأسی از ائمه معصومین (ع) را گره گشای امور دانست و گفت: نباید در کار‌ها توسل به ائمه اطهار (ع) را از یاد ببریم.
 
حجت الاسلام شکریان، پیشرفت و اقتدار امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی را مرهون الطاف الهی و توجهات اهل بیت (ع) دانست و خاطرنشان کرد: فاصله گرفتن از سیره اهل بیت (ع) به طور حتم موجب انحراف و خسران برای جامعه اسلامی خواهد بود.
 
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به نقش برجسته گروه‌های جهادی طی سال‌های اخیر در صحنه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: تلاش و مجاهدت خالصانه این گروه‌ها ستودنی و قابل تقدیر است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که با شیوع ویروس کرونا، گروه‌های جهادی و طلاب با همه توان خود به عرصه آمدند، خاطرنشان کرد: بخش مهمی از موفقیت‌هایی که در ماه‌های اخیر در مقابله با ویروس کرونا به دست آوردیم محصول تلاش‌های شبانه روزی این گروه‌های جهادی بوده است.
 
حجت الاسلام شکریان با بیان این که این گروه‌ها بدون هیچ چشم داشتی و تنها با هدف خدمات رسانی به مردم و مسؤولان به صحنه آمدند، تصریح کرد: نتیجه عملکرد این گروه‌های جهادگر نیز کاهش قابل توجه شیوع ویروس کرونا در کشور بوده است.
 
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که این روز‌ها نیز بیش از پیش خلأ حضور گروه‌های جهادی در جامعه احساس می‌شود، افزود: با توجه به شیوع موج دوم ویروس کرونا در کشور به ویژه استان، باید بستر‌های حضور مجدد این گروه‌های مجاهد برای مقابله با ویروس کرونا در جامعه فراهم شود.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که مقابله با این ویروس منحوس نیازمند همدلی همه بخش‌های کشور است، تصریح کرد: به طور حتم حضور مؤثر طلاب و روحانیان جهادگر و مخلص در این شرایط سخت می‌تواند در کاهش شیوع این ویروس خطرناک اثرگذار باشد.
 
حجت الاسلام شکریان بر ضرورت حمایت و تقویت از گروه‌های جهادی به منظور بهره گیری از توان و ظرفیت آن‌ها در عرصه‌های مختلف تأکید کرد و گفت: در حال حاضر گروه‌های متعددی در عرصه تبلیغی، فرهنگی و خدمات رسانی به مردم و نیازمندان مشغول فعالیت هستند که باید از آن‌ها حمایت ویژه شود./950/پ310/ب1
ارسال نظرات