۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۸
کد خبر: ۶۵۸۴۱۲
حجت الاسلام قلی پور:

مذاکره به معنای پذیرش خواسته های نامشروع غرب است

مذاکره به معنای پذیرش خواسته های نامشروع غرب است
امام جمعه بابلسر با تأکید بر تداوم ایستادگی و مقاومت در برابر زیاده خواهی های غرب، گفت: تجربه نشان داد تعامل و مذاکره با غرب نتیجه ای جز گستاخی و ظلم نخواهد داشت.

حجت الاسلام محمد اسماعیل قلی پور، امام جمعه بابلسر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، با اشاره به اهمیت جهش تولید به منظور راهکاری عملی برای برون رفت از مشکلات اقتصادی گفت: متأسفانه علیرغم مطالبه جدی مقام معظم رهبری از مسؤولان، شاهد کم توجهی نسبت به این موضوع در کشور هستیم.

وی با بیان این که تحریم ها و فشارهای ظالمانه غرب علیه ملت ایران هیچ گاه به پایان نخواهد رسید، افزود: سیاست های نظام سلطه با اصل انقلاب و نظام اسلامی در تضاد جدی است و هیچ گاه در یک مسیر نخواهد بود.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که کشورهای غربی به سرکردگی آمریکا تنها به دنبال براندازی و تغییر نظام در کشورمان هستند، خاطرنشان کرد: هیچ گاه نباید فریب ژست های دیپلماتیک مقامات غربی را بخوریم چون آنها اصل انقلاب و نظام را هدف قررار داده اند.

حجت الاسلام قلی پور با بیان این که غرب ایرانی خنثی، تابع و غیر اثرگذار را در منطقه می خواهد، ادامه داد: این خواسته های نامشروع و زیاده خواهانه غرب از نظام اسلامی با اصول و راهبردهای انقلاب اسلامی در یک تضاد اساسی قرار دارد.

امام جمعه بابلسر با تأکید براین که ایران اسلامی هیچ گاه نمی تواند در برابر سیاست های خصمانه و زیاده خواهانه آمریکا در منطقه ساکت بنشیند، تصریح کرد: مذاکره و نشستن بر روی یک میز با غرب به معنای پذیرش خواسته های نامشروع آنها است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که مسیر حرکت انقلاب اسلامی کاملاً روشن است و هیچ گاه تغییر نخواهد کرد، ادامه داد: کمرنگ شدن روحیه استکبار ستیزی و مقاومت در کشور خواسته دشمنان و سازش گران داخلی است که هیچ گاه به واقعیت تبدیل نخواهد شد.

حجت الاسلام قلی پور با تأکید براین که ایستادگی و مقاومت در برابر زیاده خواهی های غرب راهبرد اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: تجربه هفت سال اخیر به وضوح نشان داد تعامل و مذاکره با غرب نتیجه ای جز گستاخی و ظلم نخواهد داشت.

امام جمعه بابلسر با بیان این که همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند برای ایستادن در برابر سیاست های ظالمانه دشمن باید از درون خود را قوی کنیم، خاطرنشان کرد: این قوی شدن تنها درعرصه نظامی و دفاعی نیست بلکه باید با تقویت تولید و رشد اقتصادی تحریم های ظالمانه دشمن را خنثی و بی اثر کنیم./950/ت310/ب1

ارسال نظرات