۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۷
کد خبر: ۶۵۸۳۴۲
حجت الاسلام فلاح:

حوزه انقلابی پاسدار انقلاب و حافظ آرمان‌ها و ارزش‌های نظام است

حوزه انقلابی پاسدار انقلاب و حافظ آرمان‌ها و ارزش‌های نظام است
حجت الاسلام فلاح، جلوگیری از خطر انحراف در نظام اسلامی را نیازمند انقلابی ماندن حوزه دانست و گفت: حوزه انقلابی پاسدار و حافظ انقلاب و آرمان‌ها و ارزش‌های نظام اسلامی است.
حجت الاسلام جواد فلاح، مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، به ضرورت انقلابی بودن حوزه‌های علمیه اشاره کرد و گفت: شرط لازم برای رشد علمی و اخلاقی در حوزه انقلابی ماندن یک نهاد اثرگذار جامعه است.
 
وی بر ضرورت پرهیز از نگاه سطحی و شعاری نسبت به مسأله انقلابی ماندن حوزه افزود: همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند برای این که نظام، اسلامی و انقلابی بماند، حوزه باید انقلابی باشد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران، جلوگیری از خطر انحراف در نظام اسلامی را نیازمند انقلابی ماندن حوزه دانست و خاطرنشان کرد: حوزه انقلابی پاسدار و حافظ انقلاب و آرمان‌ها و ارزش‌های نظام اسلامی است.
 
حجت الاسلام فلاح با اشاره به این که در طول تاریخ همواره جریان‌های معاند و انحرافی تلاش کردند تا حوزه و روحانیت را از مسیر اصلی خود منحرف سازند، بیان داشت: اما حضور عالمان با بصیرت و هوشیار اهداف دشمن را خنثی و موجب رسوایی آن‌ها شد.
 
مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه مازندران با بیان این که پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز جریان‌های معاند و انحرافی از هر فرصتی برای ایجاد انحراف در نهاد‌های انقلابی و اثرگذار استفاده کردند، تصریح کرد: تا زمانی که روحانیت انقلابی و بصیر در صحنه‌های مختلف انقلاب حاضر است اجازه نخواهد داد توطئه دشمن در ایجاد انحراف در نظام و انقلاب محقق شود.
 
وی با تأکید براین که حوزه و روحانیت پاسدار انقلاب و آرمان‌های اصیل نظام اسلامی هستند، ادامه داد: خطر انحراف از انقلاب با انقلابی ماندن حوزه و روحانیت هیچ گاه احساس نخواهد شد.
 
حجت الاسلام فلاح با بیان این که حوزه و روحانیت همواره هوشیار باشند، چون دشمن به دنبال انقلاب زدایی در حوزه است، تصریح کرد: مقام معظم رهبری چند سال اخیر نسبت به این خطر مهم به حوزویان هشدار دادند و نباید با ساده انگاری این مسأله مهم به راحتی از کنار آن بگذریم.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که باید به گونه‌ای برنامه ریزی کنیم تا بینش انقلابی در طلاب و روحانیان حوزه تقویت شود، خاطرنشان کرد: ایستادن در برابر جریان‌های معاند انقلاب نیازمند حوزه و روحانیت انقلابی است.
 
مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که حوزه وظیفه سنگین و خطیری نسبت به انقلاب و نظام اسلامی دارد، تصریح کرد: حوزه و روحانیت همواره پشتیبان محکمی برای انقلاب و نظام بوده اند و این پشتیبانی با تحول و جهش علمی، اخلاقی و روحیه انقلابی ادامه خواهد داشت./950/ت310/ب1
ارسال نظرات