۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۵
کد خبر: ۶۵۸۲۱۴
حجت الاسلام شکریان تأکید کرد؛

پرهیز از مسافرت های غیر ضروری به شمال کشور در شرایط قرمز کرونایی

پرهیز از مسافرت های غیر ضروری به شمال کشور در شرایط قرمز کرونایی
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، از حضور مسافران و گردشگران در شرایطی که وضعیت مازندران از سوی ستاد ملی کرونا از نظر میزان شیوع قرمز اعلام شده به شدت انتقاد کرد.

حجت  الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، با اشاره به شیوع مجدد ویروس منحوس کرونا در سطح استان به ویژه مازندران بر ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی آحاد مردم تأکید کرد.

وی با بیان این که متأسفانه عادی انگاری در خصوص این ویروس طی هفته های اخیر موجب شیوع مجدد این ویروس منحوس طی روزهای اخیر شده است، افزود: تنها راه مقابله با این ویروس خطرناک قطع زنجیره انتقال با رعایت پروتکل های بهداشتی است.

استاد حوزه علمیه مازندران، استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی از سوی آحاد مردم به منظور قطع زنجیره انتقال این بیماری را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: تا زمانی که مردم اصول بهداشتی را رعایت نکنند امیدی به کاهش شیوع این ویروس در جامعه نیست.

حجت الاسلام شکریان با بیان این که متأسفانه این بیماری تاکنون درمان قطعی و همچنین واکسنی ندارد، تصریح کرد: آحاد ملت ایران همان طور که در سایر عرصه ها خوش درخشیدند در این مسأله مهم نیز باید به توصیه های بهداشتی مسؤولان بیشتر توجه کنند.

وی در ادامه سخنان خود از حضور مسافران و گردشگران در شرایطی که وضعیت مازندران از سوی ستاد ملی کرونا از نظر میزان شیوع قرمز اعلام شده به شدت انتقاد کرد و گفت: هر گونه تجمع در این روزهای قرمز کرونایی بسیار خطرناک و بازی با جان آحاد مردم است.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید بر این که مسؤولان باید محدودیت های لازم را در جاده های منتهی به شمال اعمال کنند، تصریح کرد: مسافرت در چنین شرایطی تصمیم بسیار اشتباهی است که ممکن است به قیمت جان چندین انسان تمام شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که همه وظیفه دارند توصیه های مسؤولان بهداشتی کشور را عملیاتی کنند، خاطرنشان کرد: با رعایت اصول بهداشتی و پرهیز از رفتارهای پرخطر در این روزها، می تواند به نابودی این ویروس منحوس بینجامد.

حجت الاسلام شکریان در بخش دیگری از سخنان  خود همچنین بر ضروت وضع قوانین سخت گیرانه در محورهای شمالی به ویژه مازندران تأکید کرد و گفت: به حتم پرهیز از مسافرت های غیر ضروری در این روزهای بحرانی به کاهش انتقال ویروس کرونا  خواهد انجامید./950/ت310/ب1

ارسال نظرات