۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۱
کد خبر: ۶۵۸۳۴۳
نماینده ولی فقیه در مازندران:

رهنمود‌های رهبر انقلاب موجب خیزش ملی در اجرای طرح کمک مؤمنانه شد

رهنمود‌های رهبر انقلاب موجب خیزش ملی در اجرای طرح کمک مؤمنانه شد
امام جمعه ساری با بیان این که رهنمود‌های رهبر معطم انقلاب موجب خیزش ملی در اجرای طرح کمک مؤمنانه شد،گفت: این حرکت عظیم باید تا ریشه کنی کامل ویروس منحوس کرونا ادامه یابد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمد باقر محمدی لائینی، نماینده، ولی فقیه در مازندران بعد از ظهر امروز در نشست در خصوص مرحله دوم رزمایش مؤمنانه در مازندران که با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی انجام شد با اشاره به این که از زمان شیوع ویروس کرونا شاهد یک وحدت و همبستگی میان همه بخش‌های کشور بودیم، گفت: این وحدت و همبستگی در سایه رهنمود‌های مقام معظم رهبری به وجود آمد و تداوم پیدا کرد.

وی با بیان این که پس از رهنمود‌های مقام معظم رهبری در خصوص کمک مؤمنانه و طرح مواسات یک عزم ملی در همه بخش‌های کشور به وجود آمد، افزود: نتیجه وحدت و همدلی مردم و مسؤولان در مرحله نخست توزیع گسترده سبد کالا میان نیازمندان و محرومان شد.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با اشاره به این که متأسفانه شیوع ویروس کرونا مشکلات اقتصادی مضاعفی را به طبقه محروم و نیازمند جامعه تحمیل کرد، ادامه داد: اگر کمک و همراهی آحاد مردم و نهاد‌ها نبود این گروه از جامعه امروز وضعیت نامناسبی داشتند.

نماینده، ولی فقیه در مازندران با تأکید براین که از ویژگی‌های طرح کمک مؤمنانه تداوم و استمرار آن در شرایط و حوادث خاص است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه یک عزم جدی برای تداوم این حرکت خداپسندانه در سطح کشور وجود دارد.

امام جمعه ساری با بیان این که در این روز‌های سخت باید تلاش کنیم تا از آلام و مشکلات مردم به ویژه نیازمندان و محرومان بکاهیم، ادامه داد: به طور حتم با استمرار این کمک‌های انسان دوستانه و خداپسندانه، رنج ناشی از مشکلات اقتصادی و معیشتی در این قشر کاهش خواهد یافت.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به این که در مرحله نخست طرح کمک مؤمنانه بیش از ۳۰۰ هزار سبد کالا به ارزش ۱۲۴ میلیارد تومان در میان مردم آسیب دیده از کرونا توزیع شد، بیان داشت: این حرکت عظیم و خداپسندانه نشان از حس نوع دوستی و تربیت دینی مردم مازندران است.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با بیان این که تداوم این حرکت‌های خداپسندانه در این روز‌های سخت کرونایی از اهمیت بالایی برخوردار است، تصریح کرد: باید همه توان و ظرفیت نهاد‌های دولتی و غیر دولتی در جهت اجرای مرحله دوم این طرح به کار گرفته شود.

امام جمعه ساری در ادامه سخنان خود از اجرای مرحله دوم طرح کمک مؤمنانه در سه مرحله قربان تا غدیر، دهه اول محرم و دهه آخر صفر خبر داد و گفت: این طرح با همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی سایر نهاد‌ها در قالب یک رزمایش به صورت مسجد محور و محله محور برگزار خواهد شد./۹۵۰/پ210/ف
ارسال نظرات