۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۹
کد خبر: ۶۵۸۵۲۴
قائم مقام دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر:

همه درقبال احیای امر به معروف و نهی از منکر مسؤولیم

همه درقبال احیای امر به معروف و نهی از منکر مسؤولیم
حجت الاسلام میرزایی گفت: جامعه اسلامی بر اساس امر به معروف و نهی از منکر بنا نهاده شده است، از این رو احیای این سنت و فریضه الهی بسیار مهم است و همه در قبال آن مسؤولیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، دبیر جدید ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان همدان بعدازظهر امروز در مراسمی منصوب شد.

در این مراسم؛ حجت‌الاسلام روح‌الله میرزایی؛ قائم مقام دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور اظهار داشت: در زمان تشکیل ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر، رهبر انقلاب اسلام این ستاد را ستاد «احیای امر به معروف و نهی از منکر» نهادند زیرا این ستاد ستادی مردمی بود و انجام وظایف آن بر دوش همه ما است.

حجت الاسلام میرزایی در ادامه گفت: نباید ستاد امر به معروف و نهی از منکر را تنها خلاصه به یک موضوع خاص کرد، زیرا با این کار با دستان خودمان سطح کاربردی این ستاد را کاهش و محدود کرده ایم.

قائم مقام دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور اضافه کرد: جامعه اسلامی بر اساس امر به معروف و نهی از منکر بنا نهاده شده است، لذا احیای این سنت و فریضه الهی بسیار مهم است و همه در قبال آن مسؤولیم.

حجت الاسلام میرزایی گفت: خوشبختانه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر در استان همدان با وجود اینکه این استان، استانی توریستی است، مناسبت بوده است.

این استاد حوزه علمیه در ادامه سخنان خود گفت: باید با آموزش های خاص فرهنگ مطالبه گری در کشور و استانها نهادینه سازی شود تا دغدغه های ما در این حوزه کاهش پیدا کند.

قائم مقام دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور در ادامه بیان داشت: ستاد امر به معروف و نهی از منکر در سالهای اخیر رویکرد جدیدی پیش روی گرفته است و سپاه نیز در این زمینه مسؤولیت بسیار بزرگی بر عهده دارد.

حجت الاسلام میرزایی خاطرنشان ساخت: امیدواریم که حجت الاسلام مظاهری؛ دبیر جدید ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان همدان در انجام این وظیفه مهم با کمک گرفتن از نیروهای جوان و اعتماد به آنان کارنامه موفقی داشته باشد.

دیگر سخنران این مراسم، حجت الاسلام مظاهری، دبیر جدید ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر همدان بود.

دبیر جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر همدان اظهار کرد: مطالبه گری جزء تاکیدات و رویکردهای امام خامنه ای و از رویکردهای ستاد امر به معروف کشور است، لذا امید است که با استفاده از معاونت مطالبه گری و ایجاد شوراهای امر به معروف در دستگاه‌های اجرایی اقدامات موثری را در همدان انجام دهیم.

گفتنی است در این مراسم، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی؛ نماینده ولی فقیه در استان همدان، قائم مقام دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور و جمعی از مدیران ارشد همدان حضور داشتند./1403/پ310/ب1

ارسال نظرات