۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۱
کد خبر: ۶۵۸۵۷۷
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان:

پیشرفت پروژه‌های زیرساختی و خدماتی اصفهان ادامه یابد

پیشرفت پروژه‌های زیرساختی و خدماتی اصفهان ادامه یابد
آیت الله طباطبایی نژاد گفت: اگرچه مسائلی نظیر تحریم و کرونا و شرایط سخت اقتصادی مشکلاتی به دنبال داشته است اما باید پروژه های زیر ساختی و خدماتی اصفهان ادامه داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری رسا در اصفهان، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، در دیدار شهردار و رئیس شورای شهر اصفهان با اشاره به شرایط سخت اقتصادی کشور اظهار داشت: با این شرایط، ساخت‌وسازها و بسیاری از درآمدهای شهرداری اصفهان کاهش یافته اما لازم است با تدبیر صحیح و پیدا کردن راهکارهای جدید و مؤثر، روند اجرای پروژه‌های زیرساختی و خدماتی در شهر اصفهان تداوم یابد.

وی با اشاره به وابستگی اقتصاد کشور به فروش نفت افزود: هر چند بی تدبیری برخی مسئولان باعث ایجاد یا افزایش مشکلات است ولی گرانی امروز فقط تقصیر یک نفر یا دولت نیست بلکه باید شرایط تحریمی سنگینی که آمریکا ایجاد کرده است را در نظر داشت، بدون شک همین تحریم‌ها اگر برای کشور دیگری رخ می‌داد برای آنان تحریم‌های فلج‌کننده‌ای بود.

شهردار اصفهان در این دیدار اظهار داشت: شهرداری اصفهان به دلیل شیوع بیماری کرونا 500 میلیارد تومان ضرر کرده است اما هزینه‌های شهرداری ثابت است و نمی‌توانیم خدمات خود را کاهش دهیم.

قدرت الله نوروزی افزود: شهرداری اصفهان در تلاش است با بهره‌گیری از ظرفیت‌های درونی، ساخت و احداث پروژه‌های شهری را ادامه دهد و کیفیت خدمت‌رسانی به مردم را حفظ کرده و آن را ارتقاء بخشد.

وی با بیان اینکه اعلام تحریم‌های گسترده علیه کشورمان مشکلاتی را ایجاد می‌کند، گفت: وجود تحریم‌ برای برخی از صنایع کشور همچون تولید لوازم‌خانگی مفید بوده و ظرفیت تولید کارخانجات تولیدی لوازم خانگی افزایش یافته است، خوشبختانه در اصفهان لوازم‌خانگی با کیفیت خوبی در حال تولید است./1304/د102/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات