۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۵
کد خبر: ۶۵۸۶۲۲
مدیر جدید حوزه علمیه خواهران مازندران تأکید کرد؛

مطالبات مقام معظم رهبری نقشه راهی برای تحول در حوزه

مطالبات مقام معظم رهبری نقشه راهی برای تحول در حوزه
مراسم تودیع و معارفه مدیر حوزه علمیه خواهران مازندران ظهر امروز با حضور نماینده ولی فقیه در استان در ساری برگزار شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، مراسم تودیع و معارفه مدیر حوزه علمیه خواهران مازندران ظهر امروز با حضور نماینده ولی فقیه در استان، نماینده مجلس خبرگان رهبری، معاون آموزش حوزه علمیه خواهران کشور و جمعی از مدیران حوزوی در ساری برگزار شد.
 
حجت الاسلام محمد جواد قائمی، مدیر جدید حوزه علمیه خواهران مازندران در این مراسم با بیان این که موفقیت در این عرصه مهم نیازمند همدلی و وحدت همه بخش‌ها به ویژه مدیران و اساتید است، گفت: همه توان خود را در جهت تقویت کمی و کیفی این عرصه مهم به کار خواهم گرفت.
 
وی با بیان این که تحقق مطالبات و مطالبات مقام معظم رهبری را سرلوحه امور قرار خواهم داد، افزود: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند حوزه علمیه خواهران باید مرجع و ملجأ برای تولید هزاران فیلسوف، مفسر و فقیه شود.
 
مدیر جدید حوزه علمیه خواهران مازندران خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم تمدن نوین اسلامی را در این سرزمین آغاز و در عالم برای حکومت امام عصر (عج) بسط و گسترش دهیم.
 
حجت الاسلام قائمی با اشاره به ظرفیت بالای حوزه علمیه خواهران، بر ضرورت حمایت و تقویت این مرکز مهم علمی و دینی کشور تأکید کرد.
 
وی با بیان این که در شرایط امروز جامعه مراکز حوزوی نقش و رسالت مهمی بر عهده دارند، تصریح کرد: حوزه‌های علمیه به عنوان پرچم داران نشر و گسترش معارف دینی باید با عمل به رسالت، علمی و تبلیغی خود نقش مؤثری در تقویت نظام اسلامی ایفا کنند.
 
مدیر جدید حوزه علمیه خواهران مازندران به جایگاه تاریخی حوزه علمیه مازندران اشاره کرد و گفت: قدمت و عظمت حوزه علمیه استان وظیفه همه ما را در حفظ و ارتقاء این جایگاه سنگین‌تر می‌کند.
 
گفتنی است، در پایان این مراسم ضمن تجلیل از خدمات ۱۴ ساله حجت الاسلام علی غفاری، حجت الاسلام محمد جواد قائمی به عنوان مدیر جدید حوزه علمیه خواهران مازندران منصوب شد./۹۵۰/پ310/ب1
ارسال نظرات