۰۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۲
کد خبر: ۶۵۸۶۵۹
مدرسه علمیه خواهران دورود:

توان تبلیغی مبلغان با توجه به نیاز جامعه ارتقا یابد

توان تبلیغی مبلغان با توجه به نیاز جامعه ارتقا یابد
حسینی بر ضرورت ارتقای توان تبلیغی مبلغان با توجه به نیازهای جامعه تأکید کرد و گفت: برگزاری دوره های آموزشی تبلیغی لازمه اثربخشی فعالیت های تبلیغی است.

عصمت حسینی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به اهمیت ارتقای توان تبلیغی طلاب و مبلغان بیان داشت: این مهم امری ضروری برای انسجام بخشی به فعالیت های تبلیغی است.

مدیر حوزه علمیه خواهران دورود با اشاره به اینکه در حوزه علمیه برنامه ریزی لازم در زمینه ارتقای فعالیت های تهذیبی، آموزشی و پژوهشی صورت گرفته است، افزود: باید در عرصه تبلیغ از ظرفیت حوزه به خوبی استفاده شود.

وی بر ضرورت برگزاری دوره های آموزشی مختلف تبلیغی با توجه به نیاز جامعه تأکید کرد و اظهار داشت: برگزاری این دوره ها فرصتی برای اثربخشی تبلیغ است.

حسینی تصریح کرد: مخاطباب شناسی و توجه به نیازها و مسائل و مشکلات روز جامعه امری مهم برای انجام تبلیغی مؤثر بوده و در این زمینه باید نهادهای فرهنگی و تبلیغی هماهنگی و برنامه ریزی داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: مبلغان در عرصه تبلیغ باید سعه صدر داشته باشند و با ارائه راهکارهای تبلیغی مؤثر در تحکیم بنیان خانواده ها و مصون سازی جامعه در برابر آسیب ها نقش آفرینی کنند.

مدیر حوزه علمیه خواهران دورود افزود: تبلیغ فعالیتی مهم و اثرگذار بوده و باید به دور از موازی کاری انجام شود تا شاهد نتایج اثرگذار باشیم و در این راستا نهادهای حوزوی، تبلیغی و فرهنگی و اجرایی رسالتی خطیری بر دوش دارند./9451/ت210/ب1

ارسال نظرات