۰۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۲
کد خبر: ۶۵۸۷۴۳
همزمان با سراسر کشور:

چهارمین دوره انتخابات مداحان کاشان برگزار می‌شود

چهارمین دوره انتخابات مداحان کاشان برگزار می‌شود
رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان گفت: چهارمین دوره انتخابات مداحان همزمان با سراسر کشور امروز در اداره تبلیغات اسلامی کاشان و با حضور مداحان برگزار می‌شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام مهدی بصیرتی پنجشنبه شب در گفت‌وگو با خبرنگاران، گفت: ثبت نام این دوره از انتخابات از ۲۱ تیر ماه آغاز و تا ۲۵ تیر ماه ادامه داشت.

وی با اشاره به اینکه در این دوره ۱۰ نفر به عنوان نماینده مداحان شهرستان کاشان انتخاب می‌شوند افزود: از این تعداد ۷ نفر عضو اصلی و سه نفر عضو علی البدل خواهند بود.

حجت الاسلام بصیرتی ادامه داد: شرکت کنندگان در انتخابات می‌توانند برنامه‌های مختلفی از جمله برگزاری کلاس‌ها بر رفع مشکلات و تصمیم گیری‌ها برای مداحان و به عنوان رابط بین اداره تبلیغات باشند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان یادآور شد: در حال حاضر ۳۱۰ نفر از مداحان شهرستان کاشان در سامانه اداره تبلیغات اسلامی کاشان ثبت نام شده اند.

وی همچنین برنامه ریزی برای ارتقاء سطح مداحی شهرستان کاشان، آسیب شناسی مداحی، اخلاق مداحی و آموزش‌های دوره‌ای را از برنامه‌های کانون مداحی دانست.

حجت الاسلام بصیرتی در ادامه از تأسیس شورای عالی ستایشگری شهرستان کاشان خبرداد و اظهار داشت: تعدادی از مداحان شاخص شهرستان کاشان در شورای عالی ستایشگری عضویت خواهند داشت.

رییس اداره تبلیعات اسلامی شهرستان کاشان یادآور شد: نظارت بر کانون مداحان و سیاست گذاری فعالیت‌های کانون از وظایف شورای عالی ستایشگری شهرستان کاشان خواهد بود./۱۳۰۷/پ310/ف
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات