۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۳
کد خبر: ۶۵۸۷۶۷
حجت الاسلام نقدعلی:

اقدامات قوه قضائیه امید را در دل مردم زنده کرده است

اقدامات قوه قضائیه امید را در دل مردم زنده کرده است
نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: اقداماتی که در قوه قضاییه انجام شده است و در دستور کار قرار دارد امیدهایی را در دل مردم زنده کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام محمدتقی نقدعلی، نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی، در برنامه تلویزیونی خانه ملت، با بیان اینکه شهرستان خمینی شهر با قدمت حداقل 3 هزار سال و مردمی سخت کوش و شهید پرور و شهری عالم پرور است، گفت: تعابیر رهبر معظم انقلاب نسبت به مجلس یازدهم بی نظیر است.

وی در ادامه افزود: رهبر معظم انقلاب از پیش از انقلاب اسلامی کشور و انقلاب و گفتمان انقلاب اسلامی را می‌شناسند، ایشان اشراف کاملی بر مسائل کشور و جهان دارند و نه به عنوان تحلیل که برمبنای شناخت از نمایندگان می‌فرمایند مجلس یازدهم یک مجلس انقلابی است و با دقت نظر فرمودند که مردم به مجلس یازدهم امید دارند و این مجلس محل امید مردم است.

اقدامات قوه قضاییه امید را در مردم زنده کرده و مجلس باید مردم را امیدوارتر کند

حجت الاسلام نقدعلی با بیان اینکه مردم با مشکلات متعددی مواجه هستند و کشور در عرصه مدیریتی با ضعف‌هایی روبرو است و مردم از آن راضی نیستند، گفت: اقداماتی که در قوه قضاییه انجام شده است و در دستور کار قرار دارد امیدهایی را در دل مردم زنده کرده است.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: مجلس اگر بخواهد امید مردم را زنده کند و خواسته‌های آنان و مطالباتی که دارند را پیگیری کند، باید مسأله معیشت و فرهنگ را در دستور کار قرار بدهد، همانطور که رهبر معظم انقلاب در پیام خود در آغاز به کار مجلس یازدهم به این دو موضوع اشاره کردند.

وی با تأکید بر توجه مجلس یازدهم به معیشت جامعه و رفع مشکلات اقتصادی کشور، تصریح کرد: رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی باعث تقویت امید مردم خواهد شد، ما از مردم رأی گرفته‌ایم که مطالبات و حقوق آنها را پیگیری کنیم و وظیفه داریم در این خصوص تمام توان خود را به کار ببندیم.

فرسنگ‌ها به عقب برگشته‌ایم

حجت الاسلام نقدعلی با بیان اینکه کشور به قهقرا رفته است و فرسنگ‌ها به عقب برگشته ایم، خاطرنشان کرد: زمانی افراد شاهد بنرهای تبلیغاتی در سطح شهرها و جاده‌ها بودند که با 10 میلیون تومان می‌توانید خانه دار شوید، اما امروز خانه دار شدن برای جوان‌ها تبدیل به یک آرزو شده است.

وی ادامه داد: آیا نمی‌شد مسیر گذشته در زمینه مسکن را با اصلاح و برطرف کردن معایب ادامه داد؟ چند روز قبل با برخی مقامات وزارت جلسه‌ای داشتم و متوجه شدم که فهمیده‌اند باید دولت وارد عمل شود و در عرصه مسکن کاری کند که جوانان بتوانند خانه‌دار شوند، امروز حتی افراد مسن هم امکان خرید یا اجاره خانه ندارند و با مشکل مسکن مواجه هستند و این مشکل بزرگی است.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی، پیرامون مشکلات و معضلات شهرستان خمینی شهر، گفت: مشکلات مردم این شهرستان دو دسته است، بخش نخست مشکلاتی است که همه مردم کشور به آن مبتلا هستند و با آن دست و پنچه نرم می‌کنند، نظیر اشتغال، تورم، مسکن، ازدواج و مسائلی از این دست که مشکل امروز کشور است.

مشکل خمینی‌شهر بی مهری مسؤولان است

حجت الاسلام نقدعلی با اشاره به غفلت برخی مسؤولان از مشکلات شهرستان خمینی‌شهر، خاطرنشان کرد: شهرستان خمینی‌شهر با نزدیک به 400 هزار جمعیت در عرصه‌هایی نظیر باغداری و محصولات باغی و گیاهی و گلخانه‌ای رتبه های برتر کشور را دارا است، قطب پرورش نژادهای مختلف اسب و بهترین دامداری‌ها و محصولات دامی در این شهرستان تولید می‌شود و در بسیاری از صنایع فعالیت گسترده‌ای دارند.

وی ادامه داد: کمترین توجه از سوی مسؤولان به این شهرستان شده است، خمینی شهر به دلیل مجاورت با مرکز استان اصفهان کمتر دیده شده، خمینی شهر یک شهری است که بنابر فرموده رهبر معظم انقلاب تعداد شهدای آن از بعضی استان‌ها بیشتر است. شهر درچه شهر شاهد نمونه کشور در شهرستان خمینی شهر قرار دارد اما علیرغم این افتخارات محرومیت در بسیاری از نقاط شهرستان خمینی شهر بیداد می‌کند.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی مشکل اصلی شهرستان خمینی شهر بی مهری مسؤولان دانست و تصریح کرد: حتی سازمان صداوسیما نیز توجه کمی به شهرستان و ظرفیت‌های آن داشته است و انعکاس مناسبی پیرامون اخبار و برنامه‌ها و ظرفیت‌های شهرستان خمینی شهر نداشته است./1304/پ۳۱۰/ب۱

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات