۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۷
کد خبر: ۶۵۸۸۲۱
حجت الاسلام شکریان تأکید کرد؛

ضرورت پیگیری قانونی اقدام اخیر تروریست های آمریکایی در مجامع بین المللی

ضرورت پیگیری قانونی اقدام اخیر تروریست های آمریکایی در مجامع بین المللی
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: دستگاه دیپلماسی اقدام تهدید آمیز تروریست‌های آمریکایی برای هواپیمای مسافربری کشورمان را در مجامع بین المللی دنبال کند.
حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، با اشاره به اقدام اخیر جنگنده‌های آمریکایی در ایجاد مزاحمت برای هواپیمای مسافربری کشورمان، این اقدام آمریکایی‌ها را نقض آشکار قوانین بین المللی دانست و آن را محکوم کرد.
 
وی با بیان این که آمریکایی‌ها بار دیگر با این اقدام خلاف قوانین بین المللی، چهره جنایت کارانه خود را به تصویر کشیدند، افزود: آمریکایی‌ها نشان دادند که به هیچ اصول بین المللی و حتی انسانی نیز پایبند نیستند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که آمریکایی‌ها با این اقدام خود جان صد‌ها انسان بیگناه را به خطر انداختند، خاطرنشان کرد: متأسفانه این ماجراجویی‌های آمریکایی‌ها در سایه سکوت مجامع بین المللی صورت می‌گیرد.
 
حجت الاسلام شکریان با بیان این که ملت بزرگ ایران هنوز خاطره تلخ هدف قرار دادن هواپیمای مسافربری خطوط کشورمان از سوی ناو جنایت کاران آمریکایی را از یاد نبرده است، تصریح کرد: دولتمردان وقت آمریکایی به راحتی از کنار چنین جنایت آشکاری گذشتند.
 
وی با اشاره به این که آمریکایی‌ها در طول چهل سال اخیر جنایت‌های بسیاری را علیه ملت ایران مرتکب شدند، خاطرنشان کرد: اقدام اخیر جنگنده‌های آمریکایی در آسمان کشور سوریه خود نیز خوی وحشی گری و تروریست بودن آمریکایی‌ها را به دنیا نشان داد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران، حضور جنایت کاران آمریکایی در خاک کشور سوریه را نوعی اشغال گری آشکار دانست و تصریح کرد: کشوری که خود به وجود آورنده و حامی اصلی گروه‌های تروریستی نظیر داعش در منطقه است، به بهانه مبارزه با داعش خاک کشور دیگری را اشغال می‌کند.
 
حجت الاسلام شکریان با تأکید بر این که دستگاه دیپلماسی کشورمان باید این اقدام تهدید آمیز و تروریست‌های آمریکایی را در مجامع بین المللی دنبال کند، خاطرنشان کرد: نباید اجازه دهیم تروریست‌های اشغال گر آمریکایی به راحتی جان انسان‌های بیگناه را به خطر بیاندازند.
 
وی با بیان این که دنیا نباید تنها نظاره گر این گونه اقدامات جنایت کارانه آمریکایی‌ها باشد، تصریح کرد: متأسفانه به دلیل حضور غیرقانونی اشغال گران آمریکایی، خاورمیانه سال‌ها است در آتش جنگ و خونریزی می‌سوزد./950/ت310/ب1
ارسال نظرات