۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۴
کد خبر: ۶۵۸۸۳۸

جشن ازدواج متفاوت ۴۶ زوج طلبه بوشهری

جشن ازدواج متفاوت ۴۶ زوج طلبه بوشهری
معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان بوشهر گفت: جشن ازدواج ۴۶ زوج طلبه این استان با عنوان "همسفر تا بهشت" به صورت مجازی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری رسا در بوشهر، فاطمه مجاهد در جمع خبرنگاران از برگزاری جشن ازدواج زوج طلبه این استان با عنوان "همسفر تا بهشت" به صورت مجازی اظهار داشت: ازدواج آسان همواره یکی از مطالبه‌های جدی مقام معظم رهبری بوده تا جوانان جشن ازدواج خود را با پرهیز از هزینه‌های اضافی و تجملات غیرضرور برگزار کنند.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان بوشهر بیان کرد: در این راستا جشن ازدواج ۴۶ طلبه استان نیز با اتکا به شرط مهریه پایین و برپایی جشن ازدواج ساده و بی تکلف برگزار شد.

مجاهد ادامه داد: این مراسم از سال ۹۶ تاکنون در مدیریت حوزه علمیه خواهران استان بوشهر برنامه‌ریزی شده است؛ جشن ازدواج و کارگاه‌های توانمندسازی زوج‌های طلبه‌ در سال‌های گذشته به صورت حضوری برگزار می‌شد که امسال به دلیل خاص کشور و شیوع ویروس کرونا جشن و کارگاه آموزشی به صورت مجازی برگزار شد.

وی افزود: کارگاه‌های مجازی فرصتی است تا زوجین با بهره‌گیری از استادان برجسته مواردی مهم و کاربردی را آموزش ببینند.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان بوشهر بیان داشت: هدایایی که برای زوجین در نظر گرفته شده برخلاف سال‌های گذشته که ترکیب وجه نقد و کالا بود امسال به صورت تمام نقدی است که به حساب زوجین واریز می شود.

مجاهد افزود: در تهیه این هدایا که بخش قابل ملاحظه‌ آن از طرف خیرین بوده آستان آستان قدس رضوی، اداره کل اوقاف و امور خیریه و ناحیه مقاومت شهرستان بوشهر نیز مشارکت داشتند.

علی اصغر خواجه الدین
منبع: فارس
ارسال نظرات