۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۰
کد خبر: ۶۵۸۸۴۰
امام جمعه گلپایگان مطرح کرد؛

کارنامه خوب نمایندگان مجلس یازدهم در دوماه گذشته

کارنامه خوب نمایندگان مجلس یازدهم در دوماه گذشته
حجت الاسلام کرامتی گفت: نمایندگان باید سخنان رهبری را از همین آغاز فعالیت سرلوحه کار مجلس قرار داده و همچنین مجلس باید از حواشی به دور باشد.

حجت الاسلام محمد تقی کرامتی، امام جمعه گلپایگان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، در مورد مجلس یازدهم اظهار کرد: همان طور که رهبر معظم انقلاب نیز بیان کرده اند این مجلس یکی از قوی ترین و انقلابی ترین مجلس های ما در طول انقلاب اسلامی بوده است و امیدهای زیادی به این مجلس معطوف است.

وی با اشاره به مواضع انقلابی که مجلس یازدهم در دو ماه گذشته پیش گرفته و با توجه به وظیفه و اختیارات قانونی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: این مجلس به گفته رهبر معظم انقلاب مجلس امید و انتظام است و باید تلاش کند تا همواره از حواشی به دور باشد.

امام جمعه گلپایگان در ادامه افزود: مجلس باید در بحث تولید و اشتغال، مهار تورم، مدیرت نظام پولی، ارزش دادن به وضعیت پولی کشور، تلاش در کم کردن وابستگی کشور به صنعت نفت، مسکن و ازدواج جوانان، مدیریت فضای مجازی، فرزند آوری و رفع دیگر مشکلات و نیازهای جامعه قدم بردارد.

حجت الاسلام کرامتی با تاکید بر لزوم وحدت و تعامل بین قوا به نحو منطقی در ادامه سخنان خود به سخنان رهبر معظم انقلاب پیرامون اهمیت حفظ اخلاقیات در مجلس و پرهیز از تنش آفرینی اشاره کرد و گفت: احضار وزرا به مجلس کار خوبی است اما باید نمایندگان مراقب باشند از حوزه های اخلاقی و قانونی و همچنین توجه به مصلحت کشور پا را فراتر نگذارند.

وی در ادامه به دلایل خوش بینی رهبر معظم انقلاب به مجلس یازدهم اشاره کرد و تصریح کرد: به تعبیر رهبر معظم انقلاب، این مجلس به واسطه حضور نیروهای جوان و انقلابی که با رأی مردم به مجلس راه پیدا کردند و همچنین به واسطه مدیران با تجربه و کارآزموده که در سطوح مختلف فعال بوده اند و به این مجلس راه یافته اند، یکی از انقلابی ترین و قوی ترین مجلس های بعد از انقلاب اسلامی است.

امام جمعه گلپایگان همچنین به حضور نمایندگان مجالس گذشته در مجلس یازدهم اشاره کرد و گفت: برخورداری تجربه در عرصه تقنین از دیگر دلایل خوش بینی رهبر معظم انقلاب به مجلس یازدهم است./1304/ت210/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات