۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۴
کد خبر: ۶۵۸۸۸۳
رئیس ستاد نماز جمعه کاشان:

مصلی بقیه الله الاعظم کاشان یک اثر ماندگار برای نسل آینده است

مصلی بقیه الله الاعظم کاشان یک اثر ماندگار برای نسل آینده است
کاشانی نژاد گفت: اجرای پروژه مصلی بقیه الله الاعظم کاشان یکی ازدستاورد‌های بزرگ آیت الله نمازی طی ۱۴ سال حضور وی در کاشان به عنوان یک اثرماندگار برای باقی خواهد ماند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، علیرضا کاشانی نژاد صبح امروز در دیدار اعضای شورای سیاستگذاری نماز جمعه کاشان با آیت الله نمازی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان، گفت: آیت الله نمازی اول دی ماه سال ۸۵ هنگام ورود به کاشان اعلام کرد هدف من از آمدن به کاشان انجام سه مأموریت برگزاری نماز جمعه، ارتباط با دانشگاه‌ها و ارتباط با حوزه‌های علمیه است.

وی افزود: از اول دی ماه سال ۸۵ تا کنون ۶۸۸ نماز جمعه در کاشان برگزار شده است که از این تعداد ۵۱۲ نماز جمعه به امامت آیت الله نمازی اقامه شده است که نشان دهنده اهتمام ایشان به حضور در نماز جمعه است.

به گفته وی بالغ بر ۴۰ موضوع مورد نیاز و ضروری جامعه در نماز جمعه که نیازمند تحلیل و تفسیر بوده مطرح شده است.

کاشانی نژاد با اشاره به اینکه طی ۱۴ سال گذشته نماز جمعه کاشان با حضور آیت الله نمازی و برنامه ریزی ایشان برگزارشده است، اظهار داشت: تأسیس شورای سیاستگذاری نماز جمعه کاشان یکی از دستاورد‌های آیت الله نمازی است.

وی افزود: اجرای پروژه مصلی بقیه الله الاعظم کاشان یکی دیگر از دستاورد‌های بزرگ آیت الله نمازی طی ۱۴ سال حضور ایشان در شهرستان کاشان است که به عنوان یک اثر همیشه ماندگار برای نسل‌های آینده کاشان باقی خواهد ماند.

رئیس ستاد نماز جمعه کاشان ابراز امیداواری کرد با صدور احکام جدیدی که از سوی آیت الله نمازی صادر شده است فاز‌های بعدی پروژه مصلا بقیه الله الاعظم کاشان با سرعت بیشتری ادامه داشته باشد.

شایان ذکراست، صبح امروز اعضای شورای سیاستگذاری نماز جمعه کاشان به همراه خبرنگاران با حضور در گلزار شهدای دارالسلام کاشان و تجدید میثاق با شهدا با حضور بر مزار آیت الله سید مهدی یثربی نماینده ولی فقیه و امام جمعه فقید کاشان ضمن قرائت فاتحه، یاد و خاطره این عالم بزرگ و نخستین امام جمعه کاشان را گرامی داشتند.

لازم به ذکر است، با حضور اعضای ستاد نمازجمعه کاشان، عملیات اجرایی ساماندهی مرکز فرهنگی و خیمه حسینی گلزار شهدای کاشان در آرامستان دارالسلام گلابچی آغاز شد، اجرای این طرح در زمینی با زیربنای ۴۰۰ مترمربع، ۱۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری نیاز دارد که یک میلیارد ریال آن از سوی سازمان آرامستان‌های شهرداری کاشان تامین می‌شود./۱۳۰۷/پ310/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات