۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۹
کد خبر: ۶۵۸۹۱۷
مدیر حوزه علمیه استان سمنان:

کاهش مشکلات اقتصادی در دستور کار مجلس باشد/ دولت از فرصت خدمت بهره ببرد

کاهش مشکلات اقتصادی در دستور کار مجلس باشد/ دولت از فرصت خدمت بهره ببرد
مدیر حوزه علمیه سمنان با بیان اینکه شیوع کرونا بر گرفتاری‌های مردم از تحریم‌های خارجی و بی تدبیری‌های داخلی افزوده، گفت: دولت از فرصت باقی مانده برای خدمت بهره ببرد.
حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن رستمیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، با بیان اینکه امروز در جمع مسؤولان نظام اسلامی از بالاترین رده ها تا پایین ترین مسؤولیت ها، معیار انقلابی گری، روحیه جهادی، خدمت صادقانه و بی وقفه به مردم و دشمن شناسی است؛ از دولتمردان و نمایندگان مجلس یازدهم خواست، در ایام شیوع بیماری منحوس کرونا و افزوده شدن بر رنج های مردم، مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم را فراموش نکنند.

مدیر حوزه علمیه استان سمنان با انتقاد از برخوردهای منفعلانه دولت نسبت به گرانی های لجام گسیخته و کوچک شدن هر روزه سبد خرید اقشار کم برخوردار و محرومین جامعه، خاطرنشان کرد: اکنون که گرفتاری های شیوع کرونا بر گرفتاری های تحریم، گرفتاری های بی تدبیری ها و اعتماد به وعده بدعهدان اضافه شده است، از دولتمردان انتظار می رود با تمام توان برای حل مشکلات مردم تلاش کنند.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان سمنان با بیان اینکه مجلس انقلابی باید به اولویت های حال و آینده کشور بپردازد، ضمن اشاره به بیانات راهبردی و توصیه های اخلاقی رهبر معظم انقلاب در نخستین دیدار ویدئو کنفرانسی خود با نمایندگان مجلس یازدهم اضافه کرد: همانگونه که رهبری فرمودند مردم از نمایندگان خود در مجلس انتظار تقوای در قول و عمل و واقع بینی و روحیه خدمتگزاری دارند؛ اولویت های کشور به ویژه کاهش مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم باید در دستور کار مجلس یازدهم قرار گیرد.

وی با بیان اینکه شیطان بزرگ آمریکا و صهیونیست ها به عنوان اسوه رذالت و جنایت در دنیای امروز از هیچ عناد و دشمنی در حق ملت بزرگ ایران و سایر ملتهای آزاده جهان دریغ نمی کنند، افزود: دشمن با فشار رسانه ای و جنگ روانی می کوشد به اهداف خود دست پیدا کند، از جمله در هفته های اخیر موضوع قرارداد اقتصادی 25 ساله ایران و چین است که امتیازاتی را برای هر دوطرف دربردارد.

حجت الاسلام والمسلمین رستمیان تصریح کرد: برخی جریاتات سیاسی شیفته غرب در داخل کشور که پیش از این دم از ضرورت تعامل با دنیا می زدند، امروز قرارداد با چینی ها را مخالف مصالح ملی می دانند! مگر چین جزء کشورهای دنیا نیست؟ چطور مذاکره و توافق با بدعهدان و جنایتکاران را می پسندید، اما توافقی اقتصادی و برد برد، با کشوری که در بسیاری از صحنه های سیاسی و بین المللی جهان با کشور و ملت ما همراهی کرده را برنمی تابید؟/977/ت210/ب1
جواد رمضانیان
ارسال نظرات