۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۸
کد خبر: ۶۵۸۹۳۸
نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان:

تریبون نماز جمعه، توطئه‌های دشمن را خنثی می‌کند

تریبون نماز جمعه، توطئه‌های دشمن را خنثی می‌کند
حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده با تأکید بر اینکه تریبون نماز جمعه، توطئه‌های دشمن را خنثی می‌کند، گفت: نماز جمعه پس از پیروزی انقلاب اسلامی جانی دوباره گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده در آئین گرامیداشت سالروز اقامه اولین‌ نماز جمعه پس از پیروزی انقلاب اسلامی، با بیان اینکه نماز جمعه دارای‌ شور، شعور، عقلانیت و معنویت است، اظهار کرد: بصیرت افزایی یکی از برکات تریبون نماز جمعه است و همه این محاسن در پرتو برگزاری نمازی است که به برکت نظام جمهوری اسلامی، معنا و مفهوم دیگری پیدا کرده است.

وی در ادامه افزود: از آنجایی که نماز جمعه با اذن ولی امر اقامه می‌شود، شأنیت این فریضه الهی حاکمیتی و سیاسی است.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با بیان اینکه نماز جمعه در زمان کنونی با اذن رهبر معظم انقلاب جایگاه والایی دارد و رونق یافته است، ابراز امیدواری کرد: در گام دوم ماموریت نماز جمعه متناسب با این مرحله به پیش برود و انجام شود.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی از فریضه الهی نماز جمعه به عنوان یک کنگره هفتگی برای اجماع مسلمانان و نمونه کوچکی از حج نام برد و اضافه کرد: نماز جمعه پس از پیروزی انقلاب اسلامی جانی دوباره گرفته است و پر شکوه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی، حج را کنگره عظیم اجتماع مسلمانان خواند که سالی یک مرتبه و با جمعیتی محدود برگزار می‌شود، گفت: نماز جمعه از جایگاه رفیعی برخوردار بوده و با شکوه خاصی در سراسر امت اسلامی برگزار می‌شود./851/د102/ب1

ارسال نظرات