۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۴
کد خبر: ۶۵۹۰۴۳
نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران:

تهدید هواپیمای مسافربری، سند جنایت کار بودن آمریکایی ها است

تهدید هواپیمای مسافربری، سند جنایت کار بودن آمریکایی ها است
حجت الاسلام والمسلمین جلالی، ایجاد مزاحمت و تهدید هواپیمای مسافربری کشورمان از سوی جنگده های آمریکایی را سند جنایت کار بودن آمریکایی ها دانست.
حجت الاسلام والمسلمین سید محمود جلالی، نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، با محکوم کردن اقدام تروریستی اخیر جنگنده های اشغال گران آمریکایی در فراز آسمان سوریه، گفت: آمریکایی ها بار دیگر در برابر دیدگان جهانیان نشان دادند به راحتی قوانین و مقررات بین المللی را زیر پای می گذارند.
 
وی، مزاحمت جنگده های آمریکایی برای هواپیمای مسافربری ایران اسلامی را مصداق بارز یک اقدام تروریستی دانست و افزود: این اقدام تروریست های آمریکایی عواقب سنگینی را با خود به همراه خواهد داشت.
 
استاد حوزه علمیه مازندران، ایجاد مزاحمت و تهدید هواپیمای مسافربری کشورمان از سوی جنگده های آمریکایی را سند جنایت کار بودن آمریکایی ها معرفی کرد و گفت: متأسفانه نهادهای بین المللی در برابر این اقدام تروریستی آمریکا سکوت کردند.
 
حجت الاسلام والمسلمین جلالی با بیان این که جنایت های دولتمردان آمریکایی علیه ملت ها به ویژه ملت مظلوم کشورمان قابل شمارش نیست، خاطرنشان کرد: این رژیم تروریست پرور، منطقه خاورمیانه را با هدف غارت منابع مسلمانان به خاک و خون کشیده است.
 
نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران با انتقاد شدید از سکوت مجامع بین المللی در برابر جنایت های آشکار آمریکا در منطقه، تأکید کرد: این مجامع به اصطلاح بین المللی و حقوق بشری برای یک بار هم که شده به سکوت مرگبار خود پایان دهند و در برابر جنایت های آشکار آمریکایی ها واکنش نشان دهند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که جنایت کاران آمریکایی با همان خوی وحشی گری و اشغال گری، خاک کشورها را به راحتی اشغال می کنند و منابع ملت ها را به غارت می برند، خاطرنشان کرد: تروریست های آمریکایی به بهانه مبارزه با تروریست سال ها است که در کشورهای منطقه حضور دارند و حاضر نیستند این کشورها را ترک کنند.
 
حجت الاسلام والمسلمین جلالی، حضور آمریکایی ها را مهم ترین عامل ناامنی در منطقه دانست و تصریح کرد: خروج آمریکایی های جنایت کار از منطقه، امنیت و آرامش را به کشورها باز می گرداند.
 
نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران اقدام اخیر جنگنده های آمریکایی در ایجاد مزاحمت برای هواپیمای مسافربری کشورمان را نوعی جنایت آشکار دانست و خاطرنشان کرد: این اقدام خطرناک آمریکایی ها جان صدها انسان بیگناه را به خطر انداخت اما متأسفانه سازمان ها و نهادهای بین المللی در برابر این جنایت دولتمردان آمریکایی سکوت کرده است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران، سیاست های آمریکایی ها در منطقه را کاملاً شکست خورده دانست و با بیان این که آمریکایی ها باید بدانند که دیگر هیچ جایگاهی در معادلات و مناسبات منطقه ای ندارند، تصریح کرد: سیاست های غلط آمریکایی ها، جهان به ویژه منطقه خاورمیانه را با بحران های متعددی مواجه کرده است./950/ت310/ب1
ارسال نظرات