۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۳
کد خبر: ۶۵۹۱۰۶
نماینده ولی فقیه در استان اردبیل:

اجرای طرح عدالت مالیاتی یک ضرورت اساسی است

اجرای طرح عدالت مالیاتی یک ضرورت اساسی است
نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: اجرای طرح عدالت مالیاتی یک ضرورت اساسی است چرا که فرار از مالیات و کشف پیدا و پنهان در این زمینه مشهود است.

به گزارش خبرگزاری رسا در اردبیل، آیت‌الله سیدحسن عاملی در دیدار با مدیرکل امور مالیاتی استان اردبیل اظهار داشت: اجرای طرح عدالت مالیاتی یک ضرورت اساسی است چرا که فرار از مالیات و کشف پیدا و پنهان در این زمینه مشهود است.

وی با اشاره به این که فرار مالیاتی متأسفانه به وفور مشاهده می‌شود بیان کرد: در راستای ترویج فرهنگ مالیات نیاز است گسترش جریان فرهنگ‌سازی مالیاتی در جامعه ترویج یابد.

امام جمعه اردبیل تصریح کرد: یکی از موارد حائز اهمیت در این زمینه استفاده از ظرفیت‌های مراکز علمی و فرهنگی و نیز حوزه‌های علمیه است که برای حل مسائل و چالش‌های پیش رو باید در دستور کار گمارده شود.

آیت‌الله عاملی با بیان این که جریان فرهنگ‌سازی مالیاتی باید به یک امر نهادینه تبدیل شود گفت: رفع مشکلات باید در سطح ملی باشد تا شاهد دستیابی به اهداف مورد نظر و تعادل‌سازی شرایط موجود باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل افزود: با توجه به این که تحریم یکی از مشکلات پیش روی ما است به همین منظور جلوگیری از فرار مالیاتی در  راستای صیانت از حقوق مؤدیان مالیات در استان مبنای کار است.

آیت‌الله عاملی افزود: رعایت حال مردم و حمایت از وضعیت معیشت مردم یک اولویت اساسی است و باید شرایط مناسب برای کارآفرینان و تولیدکنندگان در سطح کشور فراهم شود.

علی اصغر خواجه الدین
منبع: تسنیم
ارسال نظرات