۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۴
کد خبر: ۶۵۹۱۲۷

پخت و توزیع بیش از ۲ هزار وعده غذایی در کیانشهر اهواز

پخت و توزیع بیش از ۲ هزار وعده غذایی در کیانشهر اهواز
حجت الاسلام بلادیان با اشاره به برنامه‌های مساجد منطقه کیانشهر در دهه ولایت، گفت: پخت و توزیع دو هزار و ۲۰۰ پرس غذا با رعایت الزامات بهداشتی صورت می‌گیرد.
حجت الاسلام سید محمدعلی بلادیان، مدیر مدرسه علمیه امام حسن مجتبی (ع) اهواز، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تبریک دهه ولایت اظهارداشت: گروه جهادی مدرسه برنامه‌های متنوعی با همکاری خیران و مساجد و حوزه بسیج منطقه کیانشهر در ایام دهه ولایت و عید الله الاکبر برگزار می‌کند که پخت و توزیع دو هزار و ۲۰۰ پرس غذا با رعایت الزامات بهداشتی از جمله آن‌ها است.

مدیر مدرسه علمیه امام حسین مجتبی (ع) اهواز با بیان اینکه تهیه و توزیع ۱۱۰ بسته مواد ضروری خوراکی و بهداشتی در دهه ولایت صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: تهیه حدود ۲۲۰ پایه پرچم فلزی و نصب بر دیوار مغازه‌های بلوار امام رضا (با کسب اجازه از مالکین) همراه با پرچم علی، ولی الله در این مدت صورت خواهد گرفت.

این مقام مسؤول به نصب پرچم علی، ولی الله روی ماشین‌ها و ضدعفونی معابر شهری اشاره کرد و گفت: برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی و برنامه نورافشانی شب عید غدیر در چند نقطه از منطقه کیانشهر صورت خواهد گرفت.

حجت الاسلام بلادیان با تقدیر و تشکر از مدافعان سلامت و خادمان عرصه مبارزه با ویروس منحوس کرونا از جمع آوری هزینه ذبح در روز عید قربان و تقسیم گوشت آن میان نیازمندان خبر داد.

وی در پایان یادآور شد: کاروان شادی جلال در منطقه برای شب و روز عید غدیر در نظر گرفته شده که ان شاءالله برگزار می‌شود./۹۴۵۶/ت310/ب1
ارسال نظرات