۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۸
کد خبر: ۶۵۹۲۲۳
دبیر ستاد حوزوی بحران و حوادث غیر مترقبه خبر داد؛

برگزاری دوره مراقبت معنوی ویژه طلاب جهادی در عرصه کرونا

برگزاری دوره مراقبت معنوی ویژه طلاب جهادی در عرصه کرونا
حجت الاسلام والمسلمین زمانی از برگزاری دوره آموزشی شصت ساعته مراقبت‌های معنوی ویژه طلاب جهادی در عرصه کرونا خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، با اشاره به برگزاری دوره مراقبت معنوی ویژه طلاب اظهار کرد: براساس رسالت روحانیت نسبت به انجام خدمات اجتماعی برای مردم، در ایام شیوع کرونا طلاب و حوزویان وارد خدمت شدند.

دبیر ستاد حوزوی بحران و حوادث غیر مترقبه به عرصه های خدمتی طلاب جهادی در ایام کرونا اشاره کرد و ادامه داد: در ایام کرونا طلاب جهادی براساس ده عرصه خدمتی تعریف شده وارد میدان شدند.

وی عیادت از بیماران کرونایی را از عرصه های تعریف شده برای طلاب جهادی خواند و گفت: به دلیل نیاز شدید بیماران کرونایی به عیادت، همراهی و التیام روحی همچنین نیاز به همکاری در دادن داروها طلاب وارد بیمارستان ها شدند.

حجت الاسلام والمسلمین زمانی ادامه داد: به دلیل آگاهی و کسب اطلاعات لازم طلاب جهادی از مهارت ها و انجام همکاری های دوره آموزشی هشت ساعته ای با حضور هفتصد طلبه برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: با آغاز موج دوم شیوع کرونا آگاهی و داشتن اطلاعات بیشتری برای طلاب احساس شد در نتیجه دوره آموزشی شصت ساعته با حضور 50 طلبه جهادی و طلاب مبلغ از سوی نهاد رهبری در دانشگاه ها، در یک اردوگاه با حضور ده استاد متخصص و رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

وی ادامه داد: شرکت کنندگان در دوره شصت ساعته، گواهی مربی گری از سوی دانشگاه علوم پزشکی و حوزه علمیه قم دریافت خواهند کرد تا بتوانند طلاب جهادی در استان های مختلف را آموزش دهند که استان های دارای وضعیت قرمز در اولویت هستند./1324/ت302/ف

ارسال نظرات