۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۳
کد خبر: ۶۵۹۳۵۵
رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان:

پذیرایی هیئات مذهبی کاشان در محرم و صفر با بسته‌های حمایتی

پذیرایی هیئات مذهبی کاشان در محرم و صفر با بسته‌های حمایتی
حجت الاسلام بصیرتی گفت: هیئات مذهبی شهرستان کاشان نذورات خود را در ماه‌های محرم و صفر به صورت بسته‌های حمایتی بین اقشار نیازمند شهرستان توزیع خواهند کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام مهدی بصیرتی بعد از ظهر امروز در نخستین جلسه ستاد اجرایی مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه شهرستان کاشان که در سالن کنفرانس فرمانداری ویژه کاشان برگزار شد،گفت: امسال هیئات مذهبی در پایان مراسم عزاداری از عزاداران خود با غذای نذری پذیرایی نخواهند داشت.

به گفته وی هیئات مذهبی شهرستان کاشان نذورات خود را در ماه‌های محرم و صفر به صورت بسته‌های حمایتی بین اقشار نیازمند شهرستان توزیع خواهند کرد.

حجت الاسلام بصیرتی جذب نذورات و توزیع بین نیازمندان در عید قربان، توزیع غذای گرم در عید غدیر خم و همچنین توزیع بسته‌های حمایتی در ماه‌های محرم و صفر را از جمله فعالیت‌های هیئات مذهبی کاشان در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه با عنوان «نهضت احسان و تعاون» اعلام کرد.

وی بر سنت توزیع غذای گرم در عید غدیر تأکید کرد و با اشاره به انجام این سنت علوی در سال‌های متوالی گذشته، گفت: پذیرایی در عید غدیر امسال بدون هیچ‌گونه تجمعی به صورت بسته‌های غذایی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام خواهد شد. 

وی یادآور شد: تمهیداتی انجام شده است تا بانیانی که به طبخ غذای گرم برای انجام نذر خود تأکید دارند به جای پذیرایی از عزاداران در عزاداری‌ها، غذای نذری خود را درب منازل نیازمندان توزیع کنند./۱۳۰۷/پ210/ف
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات