۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۶
کد خبر: ۶۵۹۵۷۶

آخرین مهلت ارسال اثر به جایزه شهید سلیمانی اعلام شد

آخرین مهلت ارسال اثر به جایزه شهید سلیمانی اعلام شد
دبیر اجرایی اولین دوره دوسالانه انتخاب آثار برتر پژوهشی دفاع مقدس و مقاومت (جایزه سردار سلیمانی) گفت: پایان مهلت ارسال اثر به این‌رویداد، ۳۱ مردادماه است.

به گزارش سرویس کتاب و نشر خبرگزاری رسا، حسن علایی فعال دبیر اجرایی اولین دوره دوسالانه انتخاب آثار برتر پژوهشی دفاع مقدس و مقاومت (جایزه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی) با اشاره به استقبال پژوهشگران، نویسندگان و مدیران مراکز پژوهشی و انتشاراتی‌ها از این‌جایزه، گفت: این‌دبیرخانه هر روز کتاب‌ها و یا فایل پی دف اف آثاری که به‌منظور شرکت در این دوسالانه ارسال می‌شود دریافت می‌کند.

وی افزود: تاریخ اتمام مهلت فراخوان برای ارسال آثار، پایان مرداد است و از سایر افراد و یا مراکزی که قصد شرکت در جایزه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را دارند، خواهشمندیم تا در موعد مقرر نسبت به ارسال آثار اقدام کنند.

دبیر اجرایی اولین‌دوره دوسالانه انتخاب آثار برتر پژوهشی دفاع مقدس و مقاومت در ادامه گفت: علاقه‌مندان برای سهولت در ارسال و دریافت کتاب‌ها و رساله‌های دکتری می‌توانند موارد مذکور را علاوه بر نشانی که در فراخوان و پوستر اعلام‌شده است به نشانی تهران، خیابان شریعتی شمالی، خیابان شهید دستگردی (ظفر)، پس از چهارراه تبریزیان، پلاک ۷۷ ارسال کنند.

علایی فعال در پایان گفت: نشانی پست الکترونیکی این‌دبیرخانه asnad.pajoohesh@gmail.com است. علاقه‌مندان برای شرکت در این‌رویداد می‌توانند فایل‌های خود را از طریق این‌پست الکترونیکی برای ما ارسال کنند./826/د102/ق

ارسال نظرات