۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۲
کد خبر: ۶۵۹۶۰۱
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه:

عدم کنترل گرانی ها، زمینه ساز کاهش شدید ازدواج در جامعه می شود

عدم کنترل گرانی ها، زمینه ساز کاهش شدید ازدواج در جامعه می شود
امام جمعه  کرمانشاه گفت: اگر نتوانیم جلوی گرانی های لجام گسیخته را بگیریم، بی شک شاهد کاهش آمار ازدواج از این که هست خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، نشست اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه ظهر امروز در بیت نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه برگزار شد.

امام جمعه کرمانشاه در این نشست اظهار کرد: بدون تعارف باید گفت که جامعه مشکلات بسیاری دارد که رفع این معضلات در این زمان نوعی معروف برای همه ما قلمداد می شود.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه ادامه داد: باید اولویت دولت و مسؤولان در این روزها رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم باشد.

آیت الله علما در ادامه سخنان خود تاکید کرد: افکار عمومی به خوبی رفتار و کردار مسؤولان را رصد می کند، لذا باید به شدت مواظب اعمال خود باشید، زیرا همواره زیر نظر مردم قرار دارید که این امر در جامعه اسلامی بسیار مهم است، زیرا در جامعه اسلامی رفتار مدیر و مسوول برای مردم الگو قلمداد می گردد.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه سخنان خود به برخی از مشکلات جامعه اشاره کرد و گفت: در حال حاضر گرانی و کاهش نظارت ها در بازار به یکی از دغدغه های مردم تبدیل شده است.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه تصریح کرد: از سوی دیگر باید بتوانیم برای جوانان زمینه های ازدواج آسان را فراهم کنیم تا دین آنها کامل شود، لذا برای رسیدن به این هدف مقدس نیازمند ورود به میدان جهاد هستیم.

آیت الله علما افزود: اگر نتوانیم جلوی این گرانی های لجام گسیخته را بگیریم، بی شک شاهد کاهش آمار ازدواج از این که هست خواهیم بود.

امام جمعه کرمانشاه گفت: نقشه راه به خوبی توسط مقام معظم رهبری برای همه ما ترسیم شده است و ما وظیفه داریم که در این مسیر منویات معظم له را علمیاتی کنیم تا زمینه آسایش ملت را فراهم آوریم.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه اظهار کرد: در صورتی که فرامین و منویات رهبری در جامعه به خوبی اجرایی شود، بهترین امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی صورت گرفته است.

در پایان این نشست هر یک از اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر کرمانشاه به بیان مشکلات و برخی از دیدگاه ها و نظرات خود پرداختند./1400/پ210/ب1

ارسال نظرات