۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۴
کد خبر: ۶۵۹۶۰۷

مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر کنگاور منصوب شد

مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر کنگاور منصوب شد
حجت الاسلام پیام ملکی به عنوان مدیر جدید مدرسه علمیه ولی عصر (عج) شهرستان کنگاور منصوب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، امروز در مراسمی با حضور مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه، امام جمعه کنگاور، روحانیون و طلاب، حجت الاسلام پیام ملکی به عنوان مدیر جدید مدرسه علمیه این شهرستان منصوب شد.

حجت الاسلام صادق ایرانی؛ مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه در این مراسم، اظهار داشت: بهترین راه برای موفقیت طلاب در حوزه های علمیه، تهذیب نفس، حفظ روحیه انقلابی و ایمان می باشد.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه ادامه داد: خوشبختانه قبل از این انتصاب، شاهد حضور حجت الاسلام عطایی به عنوان مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر (عج) بودیم که انصافا در دوران مدیریت ایشان خدمات خوبی در این مدرسه انجام گرفت که جای دارد از خدمات وی تقدیر و تشکر داشته باشیم.

وی تصریح کرد: همچنین حجت الاسلام پیام ملکی که امروز به عنوان مدیر جدید مدرسه علمیه حضرت ولی عصر (عج) کنگاور منصوب می شود، نیرویی جوان، با تجربه و اهل قلم می باشد، لذا امید است که بتواند در انجام مسؤولیت محوله کارنامه خوبی از خویش بر جای بگذارد.

حجت الاسلام ایرانی عنوان کرد: شهرستان کنگاور از قدیم الایام با وجود داشتن علمای برجسته ساکن در استان و هم ساکن در شهر مقدس قم از پتانسیل خوبی در مباحث مذهبی برخوردار بوده است.

براساس این گزارش، در پایان این مراسم از خدمات حجت الاسلام عطایی مدیر سابق مدرسه علمیه کنگاور تجلیل و حجت الاسلام ملکی به عنوان مدیر جدید این مرکز منصوب شد./1400/ت304/ب1

ارسال نظرات