۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۴
کد خبر: ۶۵۹۶۱۹
نماینده ولی فقیه در مازندران:

تحقق عملی جهش تولید نیازمند عزم و اراده ملی است

تحقق عملی جهش تولید نیازمند عزم و اراده ملی است
امام جمعه ساری، تحقق عملی جهش تولید را نیازمند عزم و اراده ملی و همچنین جهش اقدام دانست و گفت: باید از همه ظرفیت‌ها در جهت عمل به مطالبات مقام معظم رهبری استفاده شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران بعد از ظهر امروز در دیدار مدیر شعب بانک ملی استان در ساری به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال جهش تولید اشاره کرد نقش بانک‌ها در تحقق شعار سال را مهم ارزیابی کرد.
 
وی با تأکید براین که عمل به رهنمود‌ها و مطالبات مقام معظم رهبری یک تکلیف و وظیفه مهم است، افزود: همه نهاد‌ها و دستگاه‌هایی که به هر طریقی می‌توانند بستر‌های جهش تولید در کشور فراهم کنند باید به میدان بیایند.
 
امام جمعه ساری، تحقق عملی جهش تولید را نیازمند عزم و اراده ملی و همچنین جهش اقدام دانست و خاطرنشان کرد: باید از همه ظرفیت‌های موجود در جهت عمل به مطالبات مقام معظم رهبری استفاده شود.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که راه برون رفت کشور از مشکلات اقتصادی جهش در تولید است، تصریح کرد: اگر به توانمندی‌های داخلی توجه ویژه شود به طور حتم از مشکلات اقتصادی عبور خواهیم کرد.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی با بیان این که توجه به تولید داخل و فراهم کردن بستر‌های رشد و تقویت تولید می‌تواند به رفع بسیاری از مشکلات اقتصادی بینجامد، خاطرنشان کرد: جهش در تولید به عزم ملی و اراده ملی نیاز دارد.
 
امام جمعه ساری با اشاره به این که مشکلات اقتصادی کشور را نمی‌توان با وابستگی به دیگران حل و فصل کرد، ادامه داد: تنها راه حل عبور از مشکلات اقتصادی که امروز کشورمان با آن مواجه است، تقویت توان و ظرفیت‌های داخلی است.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران در بخش دیگری از سخنان خود یکی از مهم‌ترین وظایف مدیران در نظام اسلامی را خدمت به مردم عنوان کرد و گفت: مسؤولان این فرصت‌های به وجود آمده را قدر دانسته و در جهت خدمت و رفع مشکلات مردم استفاده کنند.
 
امام جمعه ساری با تأکید براین که مدیران باید بدانند برای هر صندلی که امروز به آن تکیه زده اند خون شهیدی ریخته شده است، ادامه داد: توجه به این مسأله مهم موجب خواهد شد مدیران و مسؤولان کشور بیشتر به کار‌هایی که انجام می‌دهند توجه کنند.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی با بیان این که امروز یکی از مهم‌ترین مباحثی که باید مورد توجه مدیران ما باشد، رفع مشکلات معیشتی مردم است، افزود: باید دغدغه‌های معیشتی مردم بیش از پیش مورد توجه مدیران قرار گیرد و برای رفع آن تلاش بیشتری صورت گیرد./950/پ310/ب1
ارسال نظرات