۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۱
کد خبر: ۶۵۹۶۲۳
از سوی مدرسه علمیه حضرت زینب کبری صورت می گیرد؛

تهیه و توزیع غذای گرم بین نیازمندان همزمان با روز عید سعید غدیر

تهیه و توزیع غذای گرم بین نیازمندان همزمان با روز عید سعید غدیر
مسگرزاده از تهیه و توزیع غذای گرم بین نیازمندان همزمان با روز عید سعید غدیر خبر داد و گفت: هدف از اطعام روز غدیر احیای این سنت فراموش شده است.

سرکار خانم، سمیه مسگرزاده معاون فرهنگی مدرسه علمیه حضرت زینب کبری(س)، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از توزیع غذای گرم به مناسبت ایام عید غدیر خبر داد و گفت: گروه جهادی رهروان عقیله بنی هاشم(س) مدرسه علمیه حضرت زینب کبری(س) به‌منظور احیای سنت فراموش‌شده اطعام روز غدیر اقدام به تهیه و توزیع غذای گرم کرده است.

وی با استناد به کلام گوهربار امام صادق(ع)، ابراز کرد: حضرت در خصوص اهمیت اطعام روز غدیر فرمودند: غذا دادن به یک مؤمن در روز عید غدیر ثواب اطعام یک‌میلیون پیامبر و صدیق در رأس آن‌ها خود ائمه اطهار(ع)، یک‌میلیون شهید در رأس آن‌ها حضرت عباس و شهدای کربلا و یک‌میلیون صالح در حرم خداوند را دارد.

مسگرزاده ادامه داد: علاقه‌مندان به شرکت در این سنت حسنه می‌توانند هدایا و نذورات خود را به شماره‌حساب 6273811149170158 به نام گروه جهادی واریز کنند.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه حضرت زینب کبری(س) به برگزاری مراسمات غدیریه در این مدرسه علمیه اشاره و اظهار داشت: مراسم ایام غدیریه هم‌زمان با سالروز ولادت باسعادت امام هادی(ع) با سخنرانی استاد حوزه علمیه سرکار خانم جواهری چهارشنبه 15 مردادماه رأس ساعت 11:30 به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات