۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۱
کد خبر: ۶۵۹۶۴۱
مدیر مدرسه علمیه مشکات اصفهان:

تحریف از صدر اسلام تا به امروز به دنبال تغییر آرمان‌ها بوده است

تحریف از صدر اسلام تا به امروز به دنبال تغییر آرمان‌ها بوده است
حجت الاسلام اجتهادی با بیان اینکه تحریف حربه همیشگی دشمنان بوده است، گفت: تحریف مهمترین و قوی ترین حربه کنونی دشمن علیه انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام مهدی اجتهادی مدیر مدرسه علمیه مشکات اصفهان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، با بیان اینکه تشکیل حکومت اسلامی آرزوی همه انبیاء الهی بوده است، گفت: در نهایت نیز دنیا با ظهور امام زمان(عج) به جایی می‌رسد که حکومت قوی اسلامی جهانی تشکیل خواهد شد.

تحریف حقایق حربه دشمن از صدر اسلام بوده است

مدیر مدرسه علمیه مشکات اصفهان در ادامه افزود: نخستین حکومت اسلامی حکومت نبوی در مدینه بود و پس از آن حکومت علوی امام علی(ع) بود، ایستادگی در مقابل امام علی(ع) کار سختی بود چرا که ایشان یک چهره شناخته شده برای امت اسلام بودند و کسی توان شکست ایشان را در عرصه سیاسی و نظامی نداشت، بهترین راهی که دشمن برای مقابله با ایشان پیدا کرد تحریف حقایق و استفاده از حربه تحریف بود.

وی با بیان اینکه دشمنان امام علی(ع) شبهات و دروغ‌های مختلفی را مطرح کردند تا اذهان مردم نسبت به امام علی(ع) را خدشه دار کنند، اظهار کرد: در تاریخ یعقوبی نقل شده است، امام علی(ع) حد سرقت را بر کسی اجرا کردند و او شروع کرد علیه امام حرف زدن و موضع گرفتن که حق من و خانواده‌ام را ضایع کردید، وقتی افراد به بررسی آن شخص و ارتباطات او پرداختند مشخص شد با تحریف کنندگان در ارتباط است.

صفین نقطه اوج تحریف حقایق در زمان امام علی(ع) است

حجت الاسلام اجتهادی تحریف را خطرناکترین حربه دشمن علیه حکومت اسلامی امام علی(ع) توصیف کرد و گفت: تبلور و نقطه اوج تحریف حقایق را در جنگ صفین شاهد هستیم که قرآن ها را بر سر نیزه کردند و آن ماجرای حکمیت پیش آمد و متأسفانه همیشه مدل تحریف موفق بوده  و دشمن به خوبی آن را به کار بسته است.

مدیر مدرسه علمیه مشکات اصفهان با اشاره به توطئه تحریف در ماجرای ولیعهدی امام رضا(ع) خاطرنشان کرد: اگرچه مأمون در این توطئه شکست خورد ولی با حربه تحریف این توطئه را برنامه ریزی کرده بود و در طول تاریخ دشمنان اسلام همواره در صدد تحریف حقایق بوده‌اند و از این حربه برای مدیریت افکار عمومی استفاده می‌کرده‌اند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی از ابتدا مورد هجمه دشمنان بوده است و تلاش های بسیاری برای آسیب زدن به نظام مقدس اسلامی از سوی دشمنان داخلی و خارجی انجام شده است، دشمن پس از حربه ها و توطئه‌های مختلف از جنگ سخت و هشت سال دفاع مقدس تا شبیخون فرهنگی به دلیل ناکامی ها و شکست‌هایی که تجربه کرده است به سراغ حربه تحریف رفته و تلاش می‌کند تا با انقلاب اسلامی از این طریق مبارزه کند.

حجت الاسلام اجتهادی تحریف را مدل همیشه موفق دشمن دانست و تصریح کرد: در ماجرای مشروطه و اعدام شیخ فضل الله نوری هم دقیقا حربه تحریف آن اتفاقات را رقم زد، تحریف در آن زمان و ساده انگاری بعضی از علمای مشروطه نسبت به مسائل سیاسی باعث شد که یک شخصیتی نظیر شیخ فضل الله نوری به شهادت برسد و ریشه همه آن وقایع در مسأله تحریف حقایق و واقعیت ها است.

تغییر آرمان مردم و خواص از نتایج تحریف حقایق است

مدیر مدرسه علمیه مشکات اصفهان تحریف را مهمترین و قوی ترین حربه کنونی دشمن علیه انقلاب اسلامی برشمرد و اظهار کرد: دشمنان همواره در حال تحلیل و بررسی شرایط و وقایع هستند و تلاش می کنند تا با تحریف حقیقت‌های موجود جامعه را از مسیر خود منحرف کنند، تحریف باعث می‌شود مردم و حتی خواص نسبت به آرمان‌ها تغییر موضع داده و مسیر خود را عوض کنند.

وی ادامه داد: بعضی اشخاص ابتدای انقلاب اسلامی اهداف و آرمان‌هایی داشتند که همین تحریف‌ها و شانتاژ حقیقت‌ها باعث شد اذهان آنها نسبت به همان اهداف و آرمان‌ها تغییر کرده و مدتی پس از انقلاب اسلامی اعلام کنند ما به دنبال اهداف دیگری هستیم، به جای آرمان خواهی و مطالبه اهداف انقلاب اسلامی به سمت مادی گرایی و دنیا طلبی و حتی بی بند و باری رفتند و اینها همه حاصل تحریف حقایق و اثرگذاری آن به روی افراد است.

حجت الاسلام اجتهادی با اشاره به نزدیک بودن انتخابات ریاست جمهوری در سال 1400، خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب با توجه به اهمیت انتخابات سال آینده در تلاش هستند تا مردم از طریق حربه تحریف دچار اشتباه در انتخاب نشوند، اگر ذهن‌ها از پایبندی به آرمان‌ها و اهداف سقوط کرد در انتخاب مسؤولان هم دچار سقوط و اشتباهات بزرگی خواهند شد که حاصل آن آسیب دیدن کشور و آسیب رسیدن به همان مردم است.

تحریف ذائقه معنوی جامعه را تغییر داده و به دنبال دین زدگی مردم است

مدیر مدرسه علمیه مشکات اصفهان با بیان اینکه دشمن ذائقه معنوی مردم را با تحریف تغییر داده است، عنوان کرد: دشمن با استفاده از تغییر دادن حقایق و تحریف مسائل مختلف ذائقه معنوی جامعه را دستخوش تغییر کرده و باعث ترویج بی بند و باری و مادی گرایی در جامعه شده است و این امروز یکی از مشکلات مهم جامعه و کشور ما است.

وی در ادامه افزود: تحریف تا عزاداری‌ها و مراسمات مذهبی و دینی ما نیز پیش رفته است و یک پازل حساب شده‌ای دارد که همه جوانب را در نظر گرفته تا در مرحله اول دید مردم را نسبت به نظام مقدس اسلامی و انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب تغییر دهند و پس از آن بتوانند جامعه را نسبت به دین مبین اسلام و دین داری بدبین کنند و همین مسأله تحریف حقایق را تبدیل به یک خطر بزرگ کرده است./1304/ت302/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۷
کسی که حوزه می‌ره حقیقتا روی پیشانی اون شخص ننوشتن بهشتی انسان خودشه که خودشو بهشتی میکنی زیرا که شمر بن ذی الجوشن لعنته الله علیه از ما بیشتر نماز میخوند عبادت میکرد و غیره وذلک ولی سر امام حسین علیه السلام رو بر روی نیزه کرد پس به عبادت نیست به اخلاقه
اخلاق اخلاق اخلاق
0
0