۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۱
کد خبر: ۶۵۹۶۴۲
رییس اداره اعزام مبلغان دفتر تبلیغات اصفهان خبر داد؛

حضور مجازی مبلغان تخصصی در خانه های کودکان و نوجوانان

حضور مجازی مبلغان تخصصی در خانه های کودکان و نوجوانان
حجت الاسلام مشگدار گفت: مبلغان تخصصی کودک و نوجوان در حال ارائه برنامه های متنوع و گسترده فرهنگی تبلیغی در فضای مجازی به مخاطبین هستند.

حجت الاسلام هادی مشگدار، رییس اداره اعزام مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، با اشاره به فعالیت‌های گسترده مبلغان تخصصی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، گفت: مبلغان تخصصی دفتر تبلیغات اسلامی شعبه اصفهان سهم اوقات فراغت کودکان و نوجوانان را فراموش نکرده و در گرمای تابستان کرونایی، گرمابخش فضای مجازی برای کودکان و نوجوانان بوده‌اند و برنامه های متنوعی را برای آنها ارائه کرده‌اند.

رییس اداره اعزام مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در ادامه افزود: اداره اعزام مبلغان دفتر تبلیغات اصفهان با همکاری اداره فضای مجازی هنر و رسانه، در ایام اوقات فراغت تابستان امسال با توجه به شرایط کرونایی و اهمیت استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی با به کارگیری مبلغان تخصصی کودک و نوجوان دِین خود را به کودکان و نوجوانان این مرز و بوم با ارائه برنامه های مختلف بنابر نیاز مخاطب کودک و نوجوان ادا کرده است.

حجت الاسلام مشگدار با اشاره به گستردگی برنامه های مبلغان تخصصی کودک و نوجوان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، تصریح کرد: مبلغان تخصصی پس از اخذ مجوز فنی تبلیغ در فضای مجازی از اداره فضای مجازی، هنر و رسانه، تخصص خود را این بار در فضای مجازی رونمایی کردند و با تبیین معارف دینی برای قشر کودک و نوجوان با اجرای برنامه های شاد به صورت تولید فیلم، پادکست، عکس نوشت، موشن گرافی و ... فرصت اوقات فراغت تابستان را غنیمت شمردند.

وی با اشاره به استقبال مطلوب از برنامه های مبلغان تخصصی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان برای کودکان و نوجوانان، اظهار کرد: این برنامه ها با استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی و با حضور ۱۳۰ نفر از مبلغان تخصصی کودک و نوجوان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان کلید خورده و اکنون این طرح در حال اجرا است./1304/ت210/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۷
خواهشا با رفتن به حوزه دنبال پست و مقام نباشید اگه هم هستید پس ملبس نشید چون
لباس روحانیت آبروی اسلام است .
0
0