۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۷
کد خبر: ۶۵۹۶۹۶
از سوی مدرسه علمیه امام خمینی؛

مسابقه کتابخوانی «شمیم ولایت» و «پدران و مادران قصه گو» برگزار می شود

مسابقه کتابخوانی «شمیم ولایت» و «پدران و مادران قصه گو» برگزار می شود
مدرسه علمیه امام خمینی(ره) دو مسابقه کتابخوانی «شمیم ولایت» و «پدران و مادران قصه گو» را به صورت مجازی ویژه طلاب خواهر برگزار می کند.

سرکار خانم، افتخار اصغری مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره)، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از برگزاری مسابقه مجازی «پدران و مادران قصه‌گو» ویژه طلاب خواهر با محوریت عید غدیر خبر داد و گفت: مسابقه مجازی «پدران و مادران قصه‌گو» به تبیین واقعه غدیر خم می پردازد.

وی افزود: علاقه مندان به شرکت در این مسابقه تا ۱۸ مرداد فرصت دارند کلیپ‌های قصه‌گویی خود را با مدت زمان سه تا پنج دقیقه به شبکه اجتماعی ایتا ایدی @zh6700 ارسال کنند.

اصغری مسابقه کتابخوانی خطبه غدیر با عنوان شمیم ولایت را از دیگر برنامه های فرهنگی دهه ولایت برشمرد و اظهار داشت: همچنین به مناسبت گرامیداشت دهه امامت و ولایت، مسابقه کتابخوانی خطبه غدیر «شمیم ولایت» ویژه طلاب خواهر در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اضافه کرد: زمان شرکت در این مسابقه تا ۱۷ مردادماه خواهد بود و علاقه مندان جهت شرکت در مسابقه می توانند سؤالات را از آیدی @zh6700 درخواست و پاسخ صحیح سؤالات را به همراه نام و نام خانوادگی و شماره تماس خود به همان آیدی ارسال کنند./813/ت210/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات