۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۲
کد خبر: ۶۵۹۷۰۷
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان:

سیاست‌های کلان شورای هماهنگی تبلیغات در ذیل دستورات و فرامین رهبری است

سیاست‌های کلان شورای هماهنگی تبلیغات در ذیل دستورات و فرامین رهبری است
حجت الاسلام قربانی با اشاره به اینکه شورای هماهنگی تبلیغات یک نهاد ولایی است، گفت: سیاست‌های کلان شورای هماهنگی تبلیغات در ذیل دستورات و فرامین رهبری است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام علیرضا قربانی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، ظهر امروز در دیدار اعضای شورا با امام جمعه اهواز، اظهار داشت: در اوائل انقلاب احساس شد که باید شورایی برای ساماندهی، سیاستگذاری و اجرای راهیپمایی‌ها و تجمعات و مناسبت‌های ملی و مذهبی شکل بگیرد که دراین باره شورای هماهنگی تبلیغات شکل گرفت.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به اینکه در ۴۰ سال گذشته اجرای راهپیمایی ها و مناسبت‌های ملی و مذهبی بر عهده شورا است، خاطرنشان کرد: اوج چنین برنامه‌هایی در رابطه با ۹ دی سال ۸۸ است که حضرت آقا بار‌ها اقدام شورا برای برگزاری راهپیمایی روز ۹ دی را اقدامی بجا و مناسب عنوان کردند.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه دیدار با نماینده ولی فقیه در راستای بیعت مجدد است، عنوان داشت: شورای هماهنگی تبلیغات یک نهاد ولایی است که به دستور امام راحل تشکیل شد و در راستای اهداف نظام و انقلاب اسلامی حرکت می‌کند.

حجت الاسلام قربانی با بیان اینکه شعبه‌های شهرستانی شورا فعال هستند، بیان داشت: سیاست‌های کلان شورای هماهنگی تبلیغات در ذیل دستورات و فرامین رهبری است.

وی با بیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان در ایام کرونا با توجه به تعطیل ناپذیر بودن مراسمات ملی و مذهبی از تمام ظرفیت‌ها برای پاسداشت این مناسبت‌ها استفاده کرد، خاطرنشان ساخت: یکی از نمونه فعالیت‌ها آن هم باتوجه به نداشتن سیستم صوت ثابت در مرکز استان اجرای مانور با سیستم صوت سیار متعلق به راهپیمایی درسطح شهر است که در مناسبت‌های پیشین اجرا شد./۹۴۵۶/پ310/ب1
ارسال نظرات