۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۲
کد خبر: ۶۵۹۷۶۸

توزیع ۹ هزار بسته معیشتی به مناسبت دهه ولایت در کرمانشاه

توزیع ۹ هزار بسته معیشتی به مناسبت دهه ولایت در کرمانشاه
مسؤول سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه گفت: ۹ هزار بسته معیشتی به مناسبت دهه ولایت بین خانواده‌های نیازمند استان کرمانشاه توزیع می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، سرهنگ کامران هزارخانی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: روند کمک های مومنانه همچنان در کشور و استان کرمانشاه ادامه دارد و امیدواریم که این روند سرعت بیشتری به خود بگیرد.

مسؤول سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه گفت: این طرح بسیار بزرگ و خداپسندانه در نیمه شعبان توسط امام خامنه ای ابلاغ شد و ملت ایران به این کلام معظم له لبیک گفتند و با تشکیل گروه های جهادی و... حماسه ای عظیم در تاریخ این انقلاب آفریدند.

وی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: از سوی دیگر شاهد حضور جهادی و داوطلبانه بسیاری از گروه های جهادی در توزیع این بسته های معیشتی و غذایی در اقصی نقاط کشور بودیم که کار این عزیزان بسیار ارزشمند و انسانی بود.

سرهنگ هزارخانی خاطرنشان ساخت: این رزمایش که به نام نهضت کمک های مومنانه نامگذاری شد تا پایان ویروس منحوس کرونا در کشور باید ادامه یابد.

مسؤول سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه گفت: در هر مرحله از این رزمایش بزرگ شاهد تقسیم بسته های معیشتی بسیاری در سطح استان کرمانشاه بوده ایم تا جایی که در مرحله اول ۱۷۳ هزار و ۶۰۰ بسته معیشتی در سطح کرمانشاه توسط سپاه حضرت نبی اکرم (ص)، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، کمیته امداد امام خمینی (ره) و سایر دستگاه، توزیع شد.

این مقام مسؤول در ادامه تاکید کرد: مرحله بعدی رزمایش کمک مومنانه تحت عنوان قرارگاه امام حسن (ع) در استان کرمانشاه آغاز می شود در این مرحله بیش از 50 بسته غذایی بین نیازمندان و خانواده های کم درآمد و با یاری هیات های مذهبی و گروه های جهادی توزیع می شود.

مسؤول سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه گفت: سپاه نبی‌اکرم (ص) کرمانشاه نیز در این مرحله ۲۸ هزار بسته غذایی که هر بسته ارزشی معادل 3 میلیون ریال دارد را در  3 مقطع زمانی بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا در این استان توزیع می کند.

سرهنگ هزارخانی تصریح کرد: از این 28 هزار بسته معیشتی، بیش از 9 هزار بسته آن در دهه ولایت یعنی از پنجشنبه فردا در 4 مسجد شهر کرمانشاه بین نیازمندان توزیع می شود.

مسؤول سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه گفت: 10 هزار بسته دیگر در دهه اول ماه محرم و ۹ هزار بسته باقیمانده در دهه آخر صفر بین نیازمندان استان کرمانشاه توزیع می‌شود./1400/پ310/ب1

ارسال نظرات