۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۴
کد خبر: ۶۵۹۶۹۷
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه:

بالاترین عبادت در نزد خداوند خدمت به مردم است

بالاترین عبادت در نزد خداوند خدمت به مردم است
امام جمعه کرمانشاه گفت: بالاترین عبادت در نزد خداوند خدمت به خلق الله است و کسانی که در این راه جان خود را از دست می دهند جایگاه شهدا را در نزد خداوند متعال دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، جمعی از نیروهای سازمان آتش نشانی استان کرمانشاه امروز با آیت الله مصطفی علما دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار، نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه اظهار کرد: یکی از اقشار زحمت کش در سطح جامعه را می توان نیروهای آتش نشانی نام برد که برای نجات هم نوعان خویش جان خود را در خطر می اندازند که این کار کمی نیست.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه به حادثه آتش سوزی اخیر در پارکینگ دولت آباد اشاره کرد و بیان داشت: کاری که نیروهای آتش نشانی کرمانشاه در اطفاء حریق پارکینگ کامیون ها در شهرک دولت آباد انجام دادند بسیار ارزشمند و قابل ستایش است.

آیت الله علما گفت: حضور شما عزیزان در حادثه مذکور نشان داد که شغل آتش نشانی از مشاغل پرخطر می باشد زیرا انسان با آتش در نبرد و پیکار است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه اظهار کرد: خوشبختانه در حادثه آتش سوزی اخیر در دولت آباد شاهد ایثارگری های شما عزیزان بودیم که بی شک حضور شما در آن محل و آن زمان باعث ایجاد امنیت روانی در نزد مردم شد که این برای همه ما ارزشمند است.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه خاطرنشان ساخت: بی شک اگر حضور به موقع نیروهای آتش نشانی در حادثه پارکینگ دولت آباد روی نمی داد الان شاهد تلفات و خسارت های جانی و مالی بسیاری بودیم.

آیت الله علما افزود: باید گفت که نیروهای آتش نشانی به عنوان بزرگترین سرمایه های یک شهر محسوب می شوند که جان خود را برای راحتی و آسایش شهروندان به خطر می اندازند و نمونه کار شما عزیزان در دیگر حوادث طبیعی همانند زلزله، سیل و... برای همیشه در افکار عمومی ماندگار خواهد ماند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه یادآور شد: باید عنوان کرد که بالاترین عبادت در نزد خداوند خدمت به خلق الله می باشد و کسانی که در این راه جان خود را از دست می دهند بی شک جایگاه شهدا را در نزد خداوند متعال دارند./1400/پ310/ب1

ارسال نظرات