۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۵
کد خبر: ۶۵۹۸۵۶
حجت الاسلام والمسلمین حجتی:

نباید اجازه داد جریان های سیاسی بر کار مقدس خبرنگاری تاثیرگذار باشند

نباید اجازه داد جریان های سیاسی بر کار مقدس خبرنگاری تاثیرگذار باشند
امام جمعه موقت کرمانشاه گفت: نباید اجازه دهید که گروه ها و جریان های سیاسی بر وظیفه و کار مقدس شما خبرنگاران تاثیرگذار باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین محمد حجتی امروز به مناسبت فرا رسیدن هفدهم مردادماه؛ روز خبرنگار با جمعی از مدیران مسئولان نشریات و نمایندگان خبرگزاری های استان کرمانشاه دیدار و گفت‌وگو کرد.

امام جمعه موقت کرمانشاه در این دیدار بیان کرد: شما اهالی رسانه امروز نقش رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را دارید با این تفاوت که هم نوع بازی عوض شده است و هم دشمن.

این استاد حوزوی ادامه داد: در هشت سال دفاع مقدس دشمن عینا در مقابل دیدگان رزمندگان اسلام قرار داشت، ولی امروز خطوط جبهه مشخص نیست و دشمن در هر جایی می تواند علیه ما کمین زده باشد و همین امر مبارزه در این جبهه را برای همه سخت و پیچیده کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین حجتی در ادامه سخنان خود گفت: جامعه اسلامی و نظام انتظارات بسیاری از شما اصحاب قلم و سربازان جنگ نرم دارد، شما امروز حامیان داشته های این انقلاب و شهدا هستید.

این استاد حوزوی با اشاره به حرمت قلم، بیان داشت: ابلاغ دین، رسالت اصلی انبیای الهی بوده است و وظیفه شما هم به مانند این بزرگواران می باشد، از این رو سعی کنید در مسیر روشنگری نلغزید و راه را از بیراهه تشخیص دهید.

امام جمعه موقت کرمانشاه گفت: از سوی دیگر نباید اجازه دهید که گروه ها و جریان های سیاسی بر وظیفه و کار مقدس شما تاثیرگذار باشند، زیرا شما چشمان بینای اجتماع محسوب می شوید و جامعه اعتماد خاصی به شما دارد.

حجت الاسلام والمسلمین حجتی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در سالهای اخیر جبهه رسانه ای دشمن علیه این انقلاب و نظام اسلامی بسیار منسجم تر عمل می کند و برای رسیدن به نیات پلید خود هزینه های میلیارد دلاری در نظر گرفته است، لذا تقابل شما با این ابلیسان را باید جهاد اکبر عنوان کرد.

این استاد حوزه علمیه خاطرنشان ساخت: همچنین در اینجا از مدیران درخواست می کنیم که سعه صدر خود را در مقابل انتقادها بیشتر کنند و با یک انتقاد در مقابل رسانه ها جبهه گیری نکنند و اجازه دهند که خبرنگاران رسالت خود را انجام دهند./1400/پ210/ب1

ارسال نظرات