۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۶
کد خبر: ۶۵۹۹۵۰
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان:

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای ساخت خانه نیازمندان پیشگام باشد

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای ساخت خانه نیازمندان پیشگام باشد
آیت الله طباطبایی نژاد گفت: مسؤولان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نباید منتظر مراجعه فقرا بمانند، بلکه لازم است نیازمندان واقعی را شناسایی و یاری رسان آنها باشند.

به گزارش خبرگزاری رسا در اصفهان، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، در دیدار مسئولان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان اظهار داشت: امام راحل قصد داشتند که هیچ فقیری بدون سرپناه نباشد و این هدف هنوز به صورت کامل محقق نشده و نیاز است که همه متصدیان، دلسوزانه کار کنند و برای تحقق این هدف قدم بردارند.

وی افزود: مسئولان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نباید منتظر باشند تا فقرا به آنان مراجعه کنند بلکه لازم است نیازمندان واقعی را شناسایی کرده و برای ساخت و یا تعمیر خانه آنان پیشگام باشند؛ حتی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن پیشنهاد کند که در فلان روستا چند خانه نیازمند تعمیر است تا مسئولان بنیاد برای انجام آن اقدام کنند.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با بیان اینکه بهتر است از ظرفیت خیران برای احداث و تعمیر خانه محرومان استفاده کرد، تصریح کرد: نباید برخی از مبالغ از جمله هزینه تسطیح زمین از نیازمندان گرفته شود؛ آنچه بنده از سخنان امام راحل و خواسته مقام معظم رهبری می‌فهمم این است که اگر بنیاد مسکن می‌تواند و بودجه دارد اقدام به ساخت خانه کند در غیر این صورت نباید هزینه زیادی از فقرا گرفته شود.

مسئول سابق نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در این دیدار با بیان اینکه خوشبختانه مدیران توانمندی در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اصفهان فعالیت دارند، اظهار کرد: تا کنون تلاش‌ها و اقدامات فراوانی انجام شده اما متأسفانه بروکراسی اداری سبب شده تا هماهنگی‌ها برای انجام پروژه‌ها دشوار شود؛ البته بنیاد مسکن به عنوان یک نهاد انقلابی مؤثر توانسته است با عدّه کم، اقدامات فراوانی را نسبت به سایر دستگاه‌های مسئول انجام دهد.

حجت‌الاسلام قسم هاشمی با اشاره به اهمیت اجرای برنامه‌های فرهنگی در دستگاه‌های دولتی گفت: آن مدیری که باور دارد آموزش‌های اعتقادی و فرهنگی بیهوده است، شایسته مدیریت نیست، بلکه اهمیت دادن به مسائل فرهنگی منجر به بهبود کیفیت فعالیت کارکنان در یک دستگاه اجرایی و تقویت روحیه آنان برای خدمت به مردم می‌شود.

در این دیدار غلامحسین خانی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و حجت‌الاسلام عباس‌آبادی که به عنوان مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی معارفه شد به ارائه گزارش از برنامه‌ها و اقدامات خود پرداختند./1304/د102/ق

ارسال نظرات