۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۴
کد خبر: ۶۵۹۹۹۶
استاد حوزه علمیه کرمانشاه مطرح کرد؛

آرامش خاورمیانه؛ کابوسی بزرگ برای مستکبران و استعمارگران

آرامش خاورمیانه؛ کابوسی بزرگ برای مستکبران و استعمارگران
استاد حوزه علمیه کرمانشاه به حادثه انفجار بندر بیروت اشاره کرد و گفت: آرامش در خاورمیانه برای مستکبران و استعمارگران کابوس بزرگی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام علی سالاری صبح امروز در مراسم جشنی که به مناسبت عید سعید غدیر خم در کرمانشاه با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد، اظهار داشت: امامت را باید مکمل نبوت دانست.

این استاد حوزه علمیه ادامه داد: تداوم اسلام و گسترش آخرین دین آسمانی بی شک با استمرار خاندان امامت مسیر گشت.

وی با اشاره به اینکه امروز نیز ولایت فقیه ادامه دهنده راه و منش امامت در جامعه اسلامی است، تصریح کرد: وجود ولایت فقیه باعث شد که سلسله دین از ابتدای نبوت تا کنون همچنان در مسیر اصلی خود حرکت کند، لذا همین عامل باعث شده است که بسیاری از دشمنان اسلام دل خوشی از ولایت فقیه نداشته باشند و همان رفتار را با ولایت فقیه داشته باشند که قرن ها پیش خلفا با ائمه اطهار علیهم السلام داشتند.

حجت الاسلام سالاری ادامه داد: لذا این همه هجمه علیه ولایت فقیه بی شک برای ایجاد یک فضای دوگانگی در جهان اسلام است و تاسف بارتر اینکه برخی از داخلی ها به این توطئه دشمن دامن می زنند.

این استاد حوزوی با اشاره به اینکه برخی از به ظاهر روشنفکران به دنبال زیر سوال بردن فلسفه ولایت فقیه در جهان اسلام هستند، گفت: سلاح های دشمنان دین خدا برای حاشیه سازی علیه وجوب ولایت فقیه بسیار است.

وی تصریح کرد: دشمن با استناد به مستنداتی که زاییده افکار و باورهای ماتریالیسمی خویش می باشد، می خواهد این فکر را در افکار عمومی به ویژه جهان اسلام القا کند که دین یک مساله شخصی است و علما دین و سیاست و زندگی هر کدام یک مقوله جدا از هم هستند.

حجت الاسلام سالاری ادامه داد: بنابراین این همه هجمه علیه ولایت بی علت نیست و در پشت آن توطئه های بسیاری برای عقب ماندگی جهان اسلام نهفته است.

این استاد حوزه علمیه کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود به حادثه انفجار بندر بیروت اشاره کرد و گفت: آرامش در خاورمیانه برای مستکبران و استعمارگران کابوس بزرگی است، لذا هر چند وقت یکبار در این منطقه حساس حادثه ای می سازند تا مردم این نقطه از جهان روی آرامش را به خود نبینند.

وی اضافه کرد: بی شک در حادثه بندر بیروت در روزهای آتی حقایق بسیاری از دست داشتن دشمنان وحدت جهان اسلام و استعمارگران نوین برای همه هویدا خواهد شد.

حجت الاسلام سالاری اظهار کرد: این همه خسارت مالی و جانی که به این راحتی توسط برخی از تشنگان استعمار در بیروت روی داد، نشان از طمع دشمنان به جهان دارد و نیز نشان می دهد که روحیه استعماری هرگز از بین نخواهد رفت ولی چهره آن رنگ عوض می کند./1400/پ210/ف

ارسال نظرات